| کد خبر: 201092 |

لوفت‌هانزا دست به تغییر ساختاری میزند

«لوفتهانزا تجدید بنا می‌کند» تیتر این شماره روزنامه هندلسبلات است که به تغییرات ساختاری در هولدینگ بزرگترین خط هوایی اروپا برمی‌گردد.

تین نیوز

«لوفتهانزا تجدید بنا می‌کند» تیتر این شماره روزنامه هندلسبلات است که به تغییرات ساختاری در هولدینگ بزرگترین خط هوایی اروپا برمی‌گردد.

به گزارش تین نیوز، این روزنامه آلمانی از این تغییرات به طور مثال به حذف جایگاه نماینده شرکت یورووینگز، ارائه کننده پروازهای ارزان، در هیات رئیسه در سال‌های آینده و استقلال لوفتهانزا تکنیک و لوفتهانزا کارگو اشاره کرده است.

این تغییرات در جهت شفافیت بیشتر ارزش این شرکت انجام شده که قرار است تا دو سال ‌طول بکشد. در حال حاضر ارزش لوفتهانزا در بورس تنها ۸ میلیارد یورو است به نوشته هندلسبلات اما تنها هواپیماهای این شرکت ۱۲ میلیارد یورو ارزش دارند.

«شیمی امید به رشد را فرو می‌نشاند» تیتر دیگر این روزنامه آلمانی به پیش‌بینی نه چندان خوب صنعت محصولات شیمیایی از تولید اشاره می‌کند.

بر اساس گزارش اتحادیه صنایع شیمیایی، تولید این صنعت در سال ۲۰۱۹، حدود ۲.۵ درصد کاهش خواهد یافت و در بهترین شرایط در سال آینده نیز ثابت خواهد ماند. این مساله، از آن جایی که معمولا رشد یا کاهش تولید در صنعت محصولات شیمیایی نشانگری برای وضعیت کلی اقتصاد آلمان بوده، امید به رشد اقتصادی در سال آینده را فرو نشانده است.

photo_2019-12-04_09-08-20

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.