| کد خبر: 198862 |

با پایان تعطیلات؛

◄ قیمت بلیت پروازها، به سقف نرخ‌ها نزدیک شد

با توجه به پایان تعطیلات ماه صفر شاهد بازگشت مسافران هستیم از همین رو با نگاهی به قیمت بلیت هواپیما شاهد رسیدن قیمت بلیت پروازها به سقف تعیین شده هستیم.

تین نیوز

با توجه به پایان تعطیلات ماه صفر مسافران در حال بازگشت هستند؛ از همین رو با نگاهی به قیمت بلیت هواپیما شاهد نزدیک شدن قیمت بلیت پروازها در مسیرهای مختلف به سقف تعیین شده هستیم.

به گزارش تین نیوز،  روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) بسیاری از زائران  مشتاق راهی مشهد شدند و حالا با توجه به پایان تعطیلات، قیمت بلیت پرواز مشهد-تهران به سقف نرخ تعیین شده‌ بازگشته است.

بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی که از اواسط شهریورماه اجرایی شد نرخ مصوب بلیت پرواز تهران-مشهد باید بین 229 تا 700 هزار تومان عرضه می‌شد اما در حال حاضر با توجه به بازگشت مسافران قیمت بلیت پرواز مشهد-تهران نزدیک به سقف یعنی 700 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت پرواز تهران- مشهد با پایان تعطیلات کاهش یافته و می‌توان بلیت را حتی با نرخ 280 هزار تومان خریداری کرد.

هم‌اکنون شرکت هواپیمایی ایران ایرتور نرخ بلیت بیزینس خود را برای امروز (چهارشنبه 8 آبان ماه) مبلغ 900 هزار تومان به فروش می‌رساند.

نرخ بلیت پرواز تهران-اهواز بین 197 تا 689 هزار تومان تعیین شده است اما با توجه به پایان تعطیلات پیش رو پرواز اهواز-تهران  با نرخ بین 320 تا 673 هزار تومان در حال فروش است.

هم اکنون نرخ بلیت بیزینس شیراز-تهران هواپیمایی ایران‌ایر از 700 هزار تومان آغاز و تا 980 هزار تومان به فروش می‌رسد و نرخ سایر ایرلاین‌ها به صورت اکونومی در همین مسیر از 420 هزار تومان آغاز و تا 612 هزار تومان در حال فروش است.

در حال حاضر مسیر پرواز بندرعباس به تهران توسط شرکت هواپیمایی آتا برای امروز با نرخ 906 هزار تومان در حال فروش است و همین مسیر توسط هواپیمایی ماهان با پرواز بیزینس یک میلیون و 50 هزار تومان عرضه شده است.

11

22

 

33

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.