| کد خبر: 196268 |

◄ انجام چک نیمه سنگین دومین هواپیمای ATR + تصاویر

چک دوسالانه نیمه سنگین دومین فروند از هواپیما ATR ایران ایر در آشیانه شماره 3 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در حال انجام است.

تین نیوز

چک دوسالانه نیمه سنگین دومین فروند از هواپیما ATRایران ایر در آشیانه شماره 3 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز صبح امروز جمعی از خبرنگاران از مراحل چک دوسالانه یک فروند هواپیمای ATR که در محل آشیانه شماره 3 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در حال انجام بود بازدید کردند.

محمود نادری مدیر آشیانه شماره 3 ایران ایر در جمع خبرنگاران عنوان کرد که تمامی 13 فروند هواپیمای ATR ایران ایر چک نیمه سنگین دوسالانه خواهد شد؛ که در راستای آن‌  چک نیمه سنگین یک فروند هواپیمای ATR  به اتمام رسیده است و به خط پروازی رفته و دومین فروند آن‌هم اکنون در حال انجام چک نیمه سنگین است.

چک ای تی آر

وی بابیان اینکه فرایند چک نیمه سنگین هر فروند هواپیما حدود 10 روز کاری است عنوان کرد: بیش از 3 هزار و 500 نفر-ساعت انجام چک نیمه سنگین ATRها زمان می‌برد که بعد از اتمام به خط پروازی تحویل داده می‌شود.

چک ای تی آر

وی با تأکید بر اینکه کلیه ATR ها باید چک‌های نیمه سنگین را انجام دهند افزود: تمامی این چک‌ها مطابق استانداردهای کمپانی سازنده یعنی ATR بوده  و ایران ایر مجوز تعمیرات این هواپیماها را دارد.

نادری در خصوص وضعیت قطعات دپو شده این ATR ها توضیح داد: اگر قطعه نیاز به تعویض داشته باشد از انبارها آورده و روی هواپیما سوار می‌شود.

نادری اضافه کرد: هواپیماهای ATR ایران ایر در پروازهای داخلی بسیار به این شرکت کمک کرده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.