| کد خبر: 192579 |

◄ چند درصد از پروازهای حج به موقع انجام شده است؟

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: حدود 30 درصد پروازها به موقع، 25 درصد پروازها با تعجیل، 20 درصد تأخیرها حدود 15 دقیقه تأخیر و حدود 25 درصد پروازها با تأخیر بالای 30 دقیقه انجام گرفت که غالبا به دلیل تاخیر هواپیما در ورود و دو مورد نیز به دلیل نقص فنی بود.

تین نیوز

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: حدود  55 درصد پروازهای حج امسال به موقع، 20 درصد تأخیرها حدود 15 دقیقه و حدود 25 درصد پروازها با تأخیر بالای 30 دقیقه انجام گرفت که غالبا به دلیل تاخیر هواپیما در ورود و دو مورد نیز به دلیل نقص فنی بود.

حشمت‌الله قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص آخرین آمار پروازهای حج عنوان کرد: تا پایان روز سه‌شنبه (25 تیرماه) تعداد 70 سورتی پرواز انجام گرفت که در راستای آن 17 هزار و 323 نفر به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: این تعداد زائر از فرودگاه‌های یزد، زنجان، گرگان، ساری، مشهد، اصفهان و اهواز اعزام شدند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: امروز چهارشنبه (26 تیرماه) حدود 12 پرواز از فرودگاه‌های ساری، گرگان، بیرجند و زاهدان انجام خواهد گرفت که حدود 3 هزار نفر اعزام خواهند شد.

قربانی در خصوص میزان تأخیر پروازهای حج نیز توضیح داد: حدود  55 درصد پروازها به موقع، 20 درصد تأخیرها حدود 15 دقیقه و حدود 25 درصد پروازها با تأخیر بالای 30 دقیقه انجام گرفت که غالبا به دلیل تاخیر هواپیما در ورود و دو مورد نیز به دلیل نقص فنی بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمامی پروازهای حج تمتع 98 بر عهده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود اما خوشبختانه پروازها با شرایط بسیار خوبی انجام گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    آقای قربانی شرکت آزمایشگاه مکانیک خاک بودند. تخصص ایشان نه فرودگاه است نه ایرلاین!