| کد خبر: 183339 |

افزایش تدابیر امنیتی در فرودگاه‌های هند

دولت هند به دنبال تنش اخیر میان هند و پاکستان و در آستانه جشن هولی،عید ملی و مذهبی هندوها ،تدابیر شدید امنیتی را در فرودگاههای این کشور از امروز(دوشنبه ) به اجرا گذاشته است.

تین نیوز

دولت هند به دنبال تنش اخیر میان هند و پاکستان و در آستانه جشن هولی، عید ملی و مذهبی هندوها، تدابیر شدید امنیتی را در فرودگاههای این کشور از امروز(دوشنبه ) به اجرا گذاشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، دولت از تمامی فرودگاهها و شرکت های هوایی خواسته است، تدابیر شدید امنیتی را برای حفظ امنیت مسافران به اجرا بگذارند.

بر اساس بیانیه امروز دولت، هند تصمیم دارد تا مسافران این کشور سفرهای امنی را در تعطیلات بهاره که قبل از انتخابات سراسری این کشور در ماه می (اردیبهشت-خرداد) برگزار می‌شود، داشته باشند.

دولت ،سازمان های امنیتی و اطلاعاتی هند را برای تامین امنیت مسافران بسیج کرده است.

در حال حاضر نیز براساس تدابیر امنیتی در فرودگاههای هند تنها افرادی که دارای بلیت و کارت شناسایی هستند،اجازه ورود به سالن فرودگاه داده می شود.

به دنبال حمله انتحاری 14 فوریه (25 بهمن) گروه تروریستی موسوم به «جیش محمد» به نیروهای هندی در پولوامای کشمیر و کشته شدن دستکم 41 تن از آنها به تنشی دنباله‌دار میان هند و پاکستان تبدیل شد.

جنگنده‌های هندی سه‌شنبه گذشته به مواضع گروه‌های تروریستی مستقر در پاکستان حمله کردند و گفته می‌شود، 200 تا 300 تن از آنها را کشتند.

در پی تشدید تنش بین اسلام‌آباد و دهلی‌نو، «عمران خان»، نخست‌وزیر پاکستان، خطاب به‌طرف هندی گفت،بیایید مسیر جدیدی برای مذاکره بازکنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.