| کد خبر: 182937 |

◄ تغییرات مدیریتی در شرکت فرودگاه‌ها/ سیاوش امیرمکری مدیرعامل شد

سیاوش امیرمکری با حکم وزیر راه و شهرسازی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران شد.

تین نیوز

سیاوش امیرمکری با حکم وزیر راه و شهرسازی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران شد. تا پیش از این رحمت‌الله‌آبادی مدیریت این شرکت را برعهده داشت که با تغییر وزیر راه و شهرسازی زمزمه‌های تغییرات احتمالی در حوزه هوایی قوت گرفت.

همچنین گفته می‌شود حسین اسفندیاری، قائم مقام رحمت‌الله مه‌آبادی در جریان این تغییرات جایگزین غلامحسین باقریان در هیات مدیره خواهد شد. 

امیرمکری پیش از این در بخش‌های مختلف شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خدمت کرده و مدتی نیز معاون این شرکت بود. 

او پیش از این عضو هیئت‌مدیره، معاون توسعه مدیریت و منابع و مسئول کمیته ورزش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور بوده است. 

امیرمکری در سال 1393 نیز در دوره سرپرستی محمدعلی ایلخانی در شرکت فرودگاه‌ها به همراه احمد مومنی‌رخ، حسین اکرمیان و اصغر نورالله زاده به مدت کوتاهی به عنوان عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها معرفی شده بود. 

رحمت‌الله مهابادی مدیرعامل پیشین شرکت فرودگاه‌ها، تقریباً 4 سال پیش با حکم عباس آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی به این سمت منصوب شد. مهابادی طی دو دوره دو ساله از سال 1383 تا 1387 عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 91 4

    پاک آمد و پاک بود و پاک رفت. فقط چوب پاکی را خورد. چقدر این دنیا کثیف است.

    • ناشناس 75 2

      مدیران معزول توسط وزیر سمبل کار جهادی و پاکی و ساده زیستی بودند. چرا اینگونه با آنها برخورد شد؟

  • ناشناس 82 3

    آن یار سفر کرده که صد غافله دل همره اوست
    هرکجا هست خدایا به سلامت دارش

  • ناشناس 82 2

    برای مدیر عامل جدید آرزوی موفقیت داریم ولی این اثبات شد که در کشور ما نه سلامت، نه کاردانی، نه شجاعت در تصمیمگیری، نه انجام تحولات بزرگ، نه درایت و نه هیچ صفت مثبت شخصیتی و حرفه ای ملاک عزل و نصب ها نیست. این آفت توسعه و پیشرفت کشور است. فکری به حال این بکنید و انگیزه ای برای انجام کار درست پیدا کنید.

  • ناشناس 80 4

    آقایان مه ابادی و باقریان خدمات شایانی به صنعت فرودگاهی کشور کردند.

  • ناشناس 9 85

    بوی گل و سوسن و یا سمن امد و ..........
    تبریک به اقای امیر مکری عزیز

  • علیاری 78 2

    آقای باقریان عزیز آقای مه ابادی گرامی بزرگان شرکت فرودگاهها وناوبری هوایی ایران جای شما خالی است. شما در قلب کارکنان جا دارید. ما دیدیم که همه وقت خود و خانواده را برای شرکت گذاشتید و شرکت را بر قله اعتبار نشاندید. خدا کند راهتان تداوم یابد. ما از نوع برخورد با شما ناخوشنودیم ولی دنیا است. تا بوده همین بوده.

  • ناشناس 56 2

    شایعه تغییر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری هم درآمد. تغییر آقای مهابادی هم قبل از برکناری شایعه شد و حتی وزیر هم تکذیب کرد. ولی شد. این وضعیت خوبی نیست. مدیران قوی مثل عابدزاده و مه ابادی هم که قاطبه صنعت اعتبارشان را پذیرفته است ثبات ندارند و شرایط باعت تزلزل صنعت شده. تجربه آقای مه آبادی شرایطی را ایجاد کرده که با صد تکذیب هم به سازمان هواپیمایی کشوری ثبات نمی دهد

    • ناشناس 52 3

      واقعا خیلی شرایط بدی شده. رفتارها از اخلاق نباید به دور باشد. شنیدم آقای مهابادی دارن از شرکت میروند ولی اقای باقریان خودش را بازنشسته کرده. آن هم با حقوق سال قبل. میشد اقایان چند روز دیرتر عمل کنند و هم ایام نوروز میگذشت و هم ایشان از ضریب سال بعد استفاده میکرد. این بی توجهی ها ظلم است و در خاطره ها میماند. کارگزاران نظام اسلامی باید دقیق عمل کنند.

  • ناشناس 56 3

    آقای مدیر عامل مراقب بادمجان ها باشید. خیلی دور و برتان می‌پلکند..

  • ناشناس 66 4

    آقای مهابادی مدیری توانمند بود.متاسفانه هر وزیر دارودسته خودشو میاره، و توانمندی به هیچ وجه ملاک نیست بلکه رابطه مهمه .

  • ناشناس 41 2

    محمد زاده هم رفت. مدیران راه آهن و شرکت فرودگاه‌ها عاقبت به خیر شدند.

  • ناشناس 45 3

    قابل توجه آقای رئیس جمهور: نگاهی به اخبار تغییرات در وزارت راه و شهرسازی از ابتدای بهمن تا کنون.
    رفبافی رفتنی شد/ مدیر عامل جدید هما کیست؟
    تغییر مدیر عامل هما توسط وزیر راه و شهر سازی تکذیب شد.
    وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها برکنار نشده است
    انتصاب مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران
    رئیس سازمان هواشناسی تغییر کرد/سکان هدایت در دست یک زن
    پایان ریاست عابدزاده بر سازمان هواپیمایی/بیست و چهارمین رئیس کیست؟
    تغییر رییس سازمان هواپیمایی کشوری تکذیب شد
    محمدزاده مدیرعامل شرکت راه آهن با حکم وزیر راه و شهرسازی از سمت خود برکنار شد.
    دذ شب عید و ایام اوج خدمت رسانی وزارت راه در این وزارتخانه مهم چه خبر است؟

  • ناشناس 69 3

    به جای اینکه بروند هما را که در حال ازهم پاشیدن است درست کنند، رفتند شرکت فرودگاهها را که مثل ساعت کار میکرد و با شتاب روبه جلو میرفت متوقف کردند. چه مدیریتی! چه تصمیم حکیمانه ای!

    • صنوبری 14 0

      آقای وزیر زورش به سیاسیون و لابی‌گران نمی‌رسد. متاسفانه هما دارد نابود می‌شود میروند شرکت فرودگاهها مدیر عامل عوض می‌کنند. یک نفر سرمایه کشور را نابود می‌کند و می‌ماند و دیگری که کشور را از بحران بیرون می‌آورد برکنار می‌شود!!! واقعا باید گریست له حال این اوضاع.

    • ناشناس 4 0

      هما را هم عوض کردند ولی عجیب تعریف و تمجید وزیر از حاج خانم بود!!! این همه خرابکاری و تمجید و انتصاب مجدد!!!

  • ناشناس 60 3

    تا قبل از مدیر عاملی دکتر مه آبادی شرکت فرودگاهها شناخته شده نبود ولی ایشان توانست با اعتباری که در نظام داشتند احترام بالای همه قوا را برای شرکت به ارمغان آورند. مدیر عامل در چند سال گذشته توانست رییس و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ۶ معاون رئیس جمهور، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاون قوه قضائیه، معاون شورای عالی امنیت ملی،معاون دادستان کل کشور و جمعی از روسای مجتمع‌های قضایی و طیفی از روسای کمیسیون‌ها ونمایندگان مجلس و دیگر مقامات مختلف کشوری و لشکری را به شرکت آورد که دستاوردهای بسیاری برای کشور داشت. یادشان به خیر و جایشان سبز باد.

  • ناشناس 51 3

    آقای مه‌آبادی بهترین کارنامه عملکرد بعد از انقلاب را نه در شرکت فرودگاهها که در کل صنعت هواپیمایی داشت و تحولات بزرگی ایجاد کرد‌ او به آرمانهای نظام و مصالح دولت و صرفه و صلاح شرکت وفادار و به بیت المال هم بسیار حساس بود و همه میدانند برای آن جنگید و ذره ای کوتاه نیامد و چالش های متعدد ملی مثل فلایت چک، فرسودگی سامانه های ناوبری و قطری را هم برطرف کرد. اما ببینید کشور چگونه است که هم بازرسی بیش از ۱۰ الی ۱۵ پرونده برایش در دادگاهها باز کرد، کمیسیون عمران ۲ تحقیق و تفحص برایش تصویب کرد و وزیر هم برکنار کرد!! البته هیچیک از موارد مالی هم نبود و گیر بیخودی دادند. با این شرایط کسی دیگر می‌آید اینطوری کار و فداکاری کند.

  • عابدپور 42 3

    به نقل از سایت شرکت فرودگاه‌ها، وزیر راه امروز در حاشیه افتتاح چند طرح فرودگاهی توسط رئیس جمهور در بوشهر به ارزش ۴۰ میلیارد تومان، از اقدامات انجام شده در فرودگاه بوشهر اظهار رضایت نمود. یکی نیست یاداوری کند که همین چند روز پیش و پس از برکناری مدیر عامل و معاون فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی بود که ایشان ضمن زیر سوال بردن عملکرد مدیران شرکت، اعلام کرد که خدمات ارائه شده فرودگاهی در هیچ یک از فرودگاههای کشور در شان مردم ایران نیست؟؟!! خوب بهتر نبود که یا به این اصلاحات هم حمله کند و یا هیچی نگوید؟ البته این هم ممکن است که یا فرودگاه بوشهر جزو فرودگاههای کشور نباشد و یا این اصلاحات بعد از انتصاب مدیر عامل جدید اتفاق افتاده باشد!!

  • ناشناس 25 3

    مدیر عامل جدید در دیدار نوروزی اعلام کرد که راه آقای دکتر مه‌آبادی را ادامه می‌دهم چون کارهای بزرگی کرده است. مثل اینکه جا برای دکتر تنگ بود و مشکل خود ایشان بوده است. دوستمون خوب گفته که واقعا دنیای کثیفی است.

  • ناشناس 19 1

    برای مدیران جدید آرزوی موفقیت داریم ولی خدا هم می‌داند که سرفرازی شرکت در خروج موفق از بحران سیل، مدیون اقدامات زیربنایی و برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر مدیرانی است که بی دلیل برکنار شدند. عجیب است که در کشور ما سنت امیرکبیر کشی هیچوقت فراموش نمی‌شود.