| کد خبر: 181054 |

◄ یک انتصاب تازه در شرکت فرودگاه‌ها

عضو هیات مدیره و راهبر امور حقوقی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، به عنوان رئیس کارگروه صیانت از ارزش‎ها و عفاف و حجاب منصوب شد.

تین نیوز

عضو هیات‌مدیره و راهبر امور حقوقی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، به عنوان رئیس کارگروه صیانت از ارزش‎ها و عفاف و حجاب منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، معصومه ابراهیمی با پیشنهاد رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و در راستای تحقق مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی و با عنایت به تاکید و ابلاغیه شماره 169493 مورخ 21 آذر 1398 به این سمت منصوب‌شده است.

همچنین مریم مهدور، رقیه خوش‎مرام، فریناز لوایی و فاطمه اشرفی نیز از سوی محمدرضا امامی، معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، به‌عنوان اعضای جدید این کارگروه منصوب‌شده‌اند.

این کارگروه با وظایف مشخص برگرفته از سیاست‎های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری به‌منظور احیای سنت حسنه «امربه‌معروف و نهی از منکر» در مورد حجاب و عفاف، پیش‌بینی راهکارهای عملی و اثربخش در برنامه‌های ترویج حجاب و عفاف، در اولویت قرار دادن موضوع حجاب و عفاف در برنامه‌های شرکت، نظارت بر رعایت حریم حجاب و عفاف در سازمان‌های دولتی و عمومی و نظارت و تأکید بر ضرورت رعایت سادگی و پوشش و فرم‌های اسلامی–ایرانی و حضور ساده و بی‌آرایش در محیط کار، تشکیل‌شده است.

بر این اساس ازجمله وظایف این کارگروه شامل موارد زیر است:

-تهیه برنامه عملیاتی صیانت از ارزش‎ها و عفاف و حجاب و تبیین و ترویج پوشش مناسب و رعایت شئونات اسلامی– ایرانی، شامل اهداف، سیاست‎ها و اقدامات.

-تعیین شاخص‎های صیانت از ارزش‎ها و عفاف و حجاب و اولویت‎بندی آن‌ها براساس شرح وظایف سازمانی و ارزیابی دوره‎ای از اجرای آن‌ها در شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران.

-تدوین و بازنگری برنامه‎ها و دستورالعمل‎ها جهت ترویج حجاب و عفاف و برنامه‎ریزی جهت نظارت بر اجرای آن‌ها.

-زمینه‎سازی جهت توسعه برنامه‎های آموزشی و دعوت از شخصیت‎های مذهبی – فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب و ارزش‎های اسلامی – ایرانی.

- نظارت بر موارد مندرج در منشور رفتار حرفه‎ای و مسائل پیرامون آن ازجمله رعایت پوشش اسلامی تعیین‌شده در شرع مقدس اسلام در محیط کار -ارائه گزارش موارد ناقض منشور طبق برنامه تنظیمی هرماه به کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم.

-پیش‎بینی راهکارهای عملی و اثربخش در برنامه‎های ترویج حجاب و عفاف و حقوق شهروندی در شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران.

-نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب به‌عنوان یکی از محورهای مهم توسعه فرهنگی جامعه.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    مدیران محترم که این معضل بزرگ را حل کردند حالا فکری هم برای بقیه معضلات حوزه خود بکنند