| کد خبر: 180147 |

◄ بلیت تهران-دبی کمیاب و گران شد

پروازهای تهران-دبی از روز ۱۳ دی ماه امسال به شکل عجیبی با کمبود مواجه شده و تنها تعداد بسیار کمی از بلیت های پرواز تهران-دبی شرکت های هواپیمایی ایرانی باقی مانده است.

تین نیوز

پروازهای تهران-دبی از روز ۱۳ دی ماه امسال به شکل عجیبی با کمبود مواجه شده و تنها تعداد بسیار کمی از بلیت‌های پرواز تهران-دبی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی باقی مانده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، هم‌زمانی جام ملت‌های آسیا با تعطیلات ژانویه و افزایش سفر از سوی اروپایی‌ها به حاشیه جنوبی خلیج فارس باعث کمبود بلیت پرواز تهران-دبی شده است.

در حال حاضر پروازهای تهران-دبی تنها از سوی ۲ ایرلاین ایرانی و به تعداد محدودی باقی مانده و ایرلاین‌های خارجی نیز بلیت این مسیر را با قیمت گزاف و توقف‌های طولانی در کشورهای واسط می‌فروشند.

هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از ۵ ژانویه (۱۵ دی) تا ۱ فوریه ۲۰۱۹ (۱۱ بهمن) در امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

بلیت چارتری ۱۸:۱۵ تهران-دبی (ماهان) در 15 دی‌ماه  که تا روز گذشته به نرخ یک‌میلیون و ۲۱۸ هزار تومان به فروش می‌رسید، با ایجاد ظرفیت جدید از سوی ماهان و با قیمت ۱ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان عرضه شده است. بلیت سیستمی تهران-دبی نیز ساعت ۸ صبح هواپیمایی ماهان برای همین روز به نرخ ۱ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان در دسترس خریداران قرار دارد.

ایران‌ایر (هما) نیز پرواز چارتری ۷ صبح همین مسیر در ۱۵ دی را به قیمت یک‌میلیون و ۸۴۲ هزار تومان عرضه می کند. ماهان نیز بلیت چارتری ۸ صبح تهران ـ دبی در ۱۵ دی را به نرخ ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان می فروشد که ۸ صندلی از این پرواز باقی مانده است.

عمان‌ایر پرواز دو ساعت و ۱۰ دقیقه ای تهران ـ دبی را با توقف‌های چند ساعته و با  نرخ ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان، شرکت هواپیمایی امارات نیز پروازهایی با نرخ  ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان، ترکیش‌ایر نیز پروازی با توقف ۱۴ ساعت و ۱۰ دقیقه‌ای در فرودگاه آتاتورک به قیمت ۵ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان به فروش می‌رسانند و این در حالی است که برای هر کدام از این پروازها تعداد بسیار کمی ظرفیت باقی‌مانده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.