| کد خبر: 178091 |

◄ پروازهای ایرلاین قطری به ایران افزایش خواهد یافت

مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی قطرایرویز اعلام کرد که این ایرلاین قصد دارد از آغاز سال آینده میلادی تعداد پروازهای هفتگی‌ خود به مقصد ایران را افزایش دهد.

تین نیوز

مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی قطرایرویز اعلام کرد که این ایرلاین قصد دارد از آغاز سال آینده میلادی تعداد پروازهای هفتگی‌ خود به مقصد ایران را افزایش دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، اکبر الباکر روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این ایرلاین قصد دارد تعداد پروازهای هفتگی خود به شهرهای مختلف ایران نظیر تهران، شیراز و اصفهان را افزایش دهد. 

او گفته است: این تصمیم هواپیمایی قطری از ژانویه سال آینده میلادی قصد دارد به مسیر میان تهران – دوحه ۲ پرواز هفتگی‌ اضافه کند. 

این مقام ارشد قطرایرویز هم‌چنین گفت: در ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی قرار است به مسیر دوحه – شیراز سه پرواز هفتگی و در ماه فوریه نیز به مسیر دوحه – اصفهان دو پرواز در هفته افزوده خواهد شد. 

مدیر ارشد اجرایی قطر ایرویز همچنین در ادامه پیام خود خاطرنشان کرد که این اقدام نشان‌دهنده پایبندی و ارتباط نزدیک ما با ایران است که قصد داریم به گسترش هر چه بیش‌تر این تعامل نیز در آینده بپردازیم. 

هم‌چنین بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، یک هفته پیش از وضع دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران، شرکت ایران ایر 11 پرواز بین‌المللی داشت درحالی‌که اکنون با گذشت دو هفته از آغاز تحریم‌های دولت ترامپ که صنعت هوانوردی ایران را نیز شامل می‌شود، تعداد پروازهای بین‌المللی ایران ایر به 13 پرواز رسیده است.

آمارهای مؤسسات معتبر رصد پروازهای بین‌المللی ازجمله فلایت رایدر24 نشان می‌دهد که تعداد بسیار معدودی از کشورهای جهان ازجمله متحدان اروپایی دولت آمریکا برای متوقف کردن پروازهای بین‌المللی شرکت ایران ایر تلاش کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا که وظیفه نظارت بر پرواز هواپیماهای مسافربری در کشورهای عضو را به‌عهده دارد اعلام کرده که کشورهای این اتحادیه و سازمان ملل متحد هیچ‌گونه تحریم جدیدی را علیه شرکت ایران‌ایر و ناوگان هوایی آن اعمال نکرده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.