بازدید سایت : ۷۲۵۰۴

◄ حضور شهر فرودگاهی امام در بزرگ‌ترین رویداد هوایی کشور

نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (IranAirshow) با حضور واحدهای تولیدی، خدماتی، تجاری، تحقیقاتی و آموزشی داخلی و خارجی صنعت هوانوردی از تاریخ 5 لغایت 8 آذرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

حضور شهر فرودگاهی امام در بزرگ‌ترین رویداد هوایی کشور
تین نیوز |

شهر فرودگاهی امام با برنامه‌هایی از قبیل برگزاری نشست مدیران فرودگاهی مناطق آزاد کشور، هم‌اندیشی صاحبان مشاغل مرتبط با هوانوردی و کارگاه آموزشی مدیریت منابع فرودگاهی و صدور مجوز پرواز، حضوری مؤثر در نهمین دوره ایران ایرشو خواهد داشت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه خبری IKACNews، شرکت شهر فرودگاهی امام باهدف معرفی آخرین اقدامات و دستاوردهای خود در حوزه‌های هوانوردی، لجستیک، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و توسعه زیرساخت در نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (ایران‌ایرشو) حضور می‌یابد.

ایران‌ایرشو به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد هوایی کشور آخرین دستاوردهای هوایی، هواپیمایی و هوافضا از 115 شرکت داخلی و خارجی را به نمایش می‌گذارد و نقش بسزایی در گسترش مناسبات تجاری شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران صنعت هوانوردی دارد.

شرکت شهر فرودگاهی امام با غرفه‌ای به وسعت 140 متر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش بازدیدکنندگان را با آخرین فعالیت‌ها و رویدادهای این مجموعه در حوزه‌های عملیات هوانوردی و سامانه‌های ناوبری، برنامه‌ریزی و هماهنگی پرواز، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری، عملیات ایمنی زمینی هواپیما و مدیریت اپرون، شهر الکترونیکی و خدمات در بستر فناوری اطلاعات، توسعه زیرساخت و بهبود کیفیت فرودگاهی آشنا می‌سازد.

شهر فرودگاهی امام با برنامه‌هایی ازجمله برگزاری ورکشاپ مدیریت منابع فرودگاهی و صدور مجوز پرواز، جلسات عقد تفاهم‌نامه با شرکت‌های مرتبط صنعت هوانوردی در خصوص افزایش توان عملیاتی، نشست هم‌اندیشی صاحبان صنایع و مشاغل مرتبط با هوانوردی در بستر استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و هم‌چنین اولین نشست مدیران فرودگاهی مناطق آزاد با رویکرد توسعه بخش‌های مسافری بتا حضور پررنگ و مؤثری در نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران خواهد داشت.

براساس این گزارش، نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (IranAirshow) با حضور واحدهای تولیدی، خدماتی، تجاری، تحقیقاتی و آموزشی داخلی و خارجی صنعت هوانوردی از تاریخ 5 لغایت 8 آذرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.