| کد خبر: 177655 |

◄ قدردانی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از توسعه ترمینال-گالری سلام

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از توسعه ترمینال-گالری سلام قدردانی کرد.

تین نیوز

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: شهر فرودگاهی امام باید در حوزه اقتصادی پیش‌رو باشد و از ظرفیت اقتصادی مناطق آزاد و ویژه استفاده بهینه و کامل را ببرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، محمدرضا رضایی‌کوچی در نشست مشترک مدیران شهر فرودگاهی امام، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که صبح امروز 28 آبان ماه در ترمینال-گالری سلام برگزار شد، گفت: آخرین بار سال گذشته از ترمینال سلام بازدید کردم و امروز که وارد ترمینال شدم، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را دیدم که جا دارد از جناب آقای مهندس آدم نژاد و تمام عواملی که در اجرای این پروژه مهم نقشی را ایفا کردند، قدردانی و تشکر کنم.

وی بابیان این‌که ایران آمادگی صادرات حداقل 30 میلیارد دلار خدمات فنی و مهندسی به 15 کشور همسایه را دارد، اظهار کرد: در همین راستا جلسات متعددی را با وزارت امور خارجه برگزار کردیم که نتایج خوبی در پی داشت و این جلسات ادامه دارد تا بتوانیم به نتیجه خوب و قابل ملاحظه‌ای در این خصوص برسیم.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که شهر فرودگاهی امام باید از جانب مجلس و دولت حمایت شود تا به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کند، گفت: قانون‌گذار زمانی که مجوز داد تا فرودگاه امام به شهر تبدیل شود، هدفی را دنبال می‌کرد که این منطقه در حوزه اقتصادی پیشرو باشد و فقط قسمتی از شهر به فرودگاه اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: در شهر فرودگاهی امام علاوه بر فرودگاه، منطقه آزاد و ویژه اقتصادی هم تعریف‌شده است و باید از ظرفیت به وجود آمده اقتصادی استفاده کامل و بهینه را ببریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.