| کد خبر: 177092 |

◄ احتمال بازگشت هواپیمایی آسمان به فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج از امکان مذاکره مجدد با هواپیمایی آسمان به منظور برقراری پرواز در فرودگاه یاسوج خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه یاسوج از امکان مذاکره مجدد با هواپیمایی آسمان به منظور برقراری پرواز در فرودگاه یاسوج خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، علی محسنیان گفت: برای برقراری پرواز در فرودگاه یاسوج حداقل با پنج ایرلاین رایزنی و مذاکره کرده‌ایم و البته ناامید نیستیم اگرچه تا به حال پاسخ مثبت نداده‌اند.

او گفت: به دلیل شرایط روانی و اجتماعی حاکم بر منطقه برای استفاده مجدد از ناوگان   ATR  آسمان فعلا مهیا نیست و البته شاید در ماه‌های آینده این موضوع را مجددا بررسی کنیم.

محسنیان افزود: با توجه به شرایط و محدودیت‌های خاصی که الان در صنعت هوانوردی کشور وجود دارد، نیازمند کمک مسئولان جهت هماهنگی و رایرنی‌های بیش‌تر با شرکت هواپیمایی هستیم تا ایرلاین‌ها را به برقراری پروازها متقاعد کنیم.

مدیر فرودگاه یاسوج با تاکید بر عملکرد شایسته شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: تا این لحظه خبری مبنی بر برقراری پروازها در فرودگاه یاسوج نداریم، به محض این‌که به نتایج خوبی برسیم نتیجه را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

محسنیان گفت: همه عملیات زیرساختی و عملیاتی متناسب با فرودگاه را در فرودگاه یاسوج فراهم و شرایط برای برقراری پروازها در این فرودگاه آماده است.

او افزود: تلاش خود را برای برقراری پروازها تا تعطیلات نوروز سال آینده خواهیم کرد و امیدواریم هرچه زودتر پروازها در فرودگاه انجام شود.

این مقام مسئول با بیان این‌که ایرلاین‌ها متاسفانه به وعده و قول‌های خود عمل نکردند، گفت:‌ توقع می‌رود مسئولان بیش‌تر از این پیگیری کنند تا ایرلاین‌ها متقاعد شوند و البته از سویی هواپیماهای متناسب با شرایط عملیاتی یاسوج در کشور زیاد نیستند و محدود هستند.

محسنیان در خصوص وضعیت گردشگری پس از تعطیلی فرودگاه گفت: دوستان گردشگری تاکنون با ما تماسی نداشته و نگفته‌اند که درصد گردشگران خارجی به این استان بدلیل برقرار نبودن پروازها کم شده و باید بگویند چند درصد گردشگران با پروازها وارد استان می‌شوند و این موضوع باید بررسی بیشتر شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.