| کد خبر: 173916 |

◄ شرکت هلندی KLM به پروازهای خود در ایران پایان داد

امروز (یکم مهرماه) آخرین پرواز KLM به تهران انجام شد که بر این اساس، فردا این شرکت هواپیمایی با انجام پرواز تهران-آمستردام به حضور در ایران پایان می‌دهد.

تین نیوز

امروز (یکم مهرماه) آخرین پرواز KLM به تهران انجام شد که بر این اساس، فردا این شرکت هواپیمایی با انجام پرواز تهران-آمستردام به حضور در ایران پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، اواسط تیرماه سال جاری بود که شرکت هواپیمایی KLM با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد از 23 سپتامبر پروازهای خود را به ایران قطع کند.

این شرکت هلندی دلیل اصلی قطع پروازهای خود به ایران را به دلیل مسائل تجاری و عدم اقتصادی بودن پروازهایش دانسته بود و اعلام کرد که هواپیمای این شرکت در آخرین پرواز خود روز ۲۲ سپتامبر راهی ایران خواهد شد و یک روز بعد تهران را به مقصد آمستردام ترک خواهد کرد و این موضوع به معنای پایان پروازهای KLM به ایران خواهد بود.

در حالی آخرین پرواز تهران-آمستردام توسط این شرکت هواپیمایی امروز انجام می‌گیرد که KLM در سال ۲۰۱۳ نیز یک‌بار ایران را ترک کرد، اما در سال ۲۰۱۶ پس از برجام و پایان تحریم‌های ایران مجددا در آبان ماه سال ۹۵ نخستین پرواز این شرکت هواپیمایی که یکی از پرسابقه‌ترین ایرلاین‌ها در دنیاست در فرودگاه بین‌المللی حضرت امام به زمین نشست. بسیاری بازگشت KLM را به‌عنوان علامت پایان تحریم‌ها در آن سال اعلام کرد‌ند که حال با گذشت حدود دو سال از حضور دوباره این شرکت هواپیمایی مجدداً ایران را ترک خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.