| کد خبر: 172666 |

◄ اولین ایرباس A320neo خاورمیانه به ناوگان گلف‌ایر بحرین رسید

گلف ایر اولین ایرباس A320neo خود را دریافت کرد.

تین نیوز

گلف‌ایر اولین ایرباس 230 نئو (A320neo) خود را دریافت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل تین‌نیوز، ایرلاین ملی پادشاهی بحرین موفق شد اولین ایرباس A320neo را در خاورمیانه به ناوگان خود اضافه کند.

این هواپیما اولین هواپیما از 29 ایرباس A320neo است که ایرلاین ملی بحرین  در نمایشگاه بین‌المللی سال 2016 به شرکت ایرباس سفارش داده است.

تحویل این سفارش به گلف‌ایر، این ایرلاین را تبدیل به اولین ایرلاین ملی در خاورمیانه کرد که A320neo را در ناوگان خود دارد.

در حال حاضر در ناوگان گلف ایر 28 ایرباس فعال هستند و ایرباس جدید، این ناوگان را ارتقا خواهد داد. همچنین در راستای کاهش هزینه‌های این ایرلاین از طریق کاهش هزینه‌های عملیاتی و افزایش بازدهی سوخت نیز مفید واقع خواهد شد.

این هواپیما برای مسافری شدن نیز بسیار ایده‌آل بوده و در بین باریک‌پیکرها که گنجایش یک ردیف صندلی را دارند، سفری راحت را برای مسافران تامین خواهد کرد.

در طرح‌های جدیدتر، این هواپیما با عرض بیشتر ساخته خواهد شد که در نهایت طراحی جدید، بازدهی بالای موتور (مجهز به موتور CFM LEAP-1A HSJ) و سوخت در این ایرباس  منجر به کاهش 15 درصدی سوخت خواهد شد که این میزان تا سال 2020 به 20 درصد نیز می‌رسد.

 تاکنون 6هزار و 100 فروند از این نوع هواپیما  و از سوی 100 مشتری ثبت سفارش شده است و به نظر می‌رسد پتانسیل این را داشته باشد که 60 درصد از سهم بازار را نصیب خود کند.

خانوادهٔ ایرباس ای۳۲۰نئو هواپیماهای جت تجاری باریک پیکر دوموتوره با برد پروازی متوسط هستند. این هواپیماها یک نمونه با موتور تغییر یافته از سری ایرباس ای۳۲۰ هستند و عبارت نئو مخفف New Engine Option است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.