| کد خبر: 171140 |

◄ فرودگاه شیراز هاب پروازهای خارجی

فرودگاه شیراز هاب پروازهای خارجی می‌شود.

تین نیوز

​مدیرکل فرودگاه‌های فارس، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی تاکید کرد که با اتمام پروژه ساخت ترمینال خارجی، فرودگاه شیراز می‌تواند به هاب پروازهای خارجی در منطقه جنوب کشور تبدیل شود.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های فارس، رضا بدیعی‌فرد در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات 12 ساله خیراله محمدی، فرمانده سابق سپاه حفاظت استان فارس، وی را انسانی متواضع، محبوب و محجوب توصیف کرد و گفت: توانایی مدیریت و اتخاذ تدابیر صحیح در انجام امور و تعامل با حوزه‌های مختلف فرودگاهی از دیگر ویژگی‌های بارز شخصیتی محمدی است.

بدیعی‌فرد همچنین عبدالمجید عباسی فرمانده جدید سپاه حفاظت هواپیمایی فارس را فردی خدوم، نخبه و بااخلاق عنوان کرد که می‌تواند منشا خدمات مؤثری در حوزه امنیتی فرودگاه باشد.

وی در سخنانی احداث ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز را یک پروژه ملی عنوان کرد و افزود : پروژه احداث ترمینال بین‌المللی با مساحت 23 هزار مترمربع برای جابه‌جایی حدود سه میلیون مسافر سالانه در حال انجام است و تاکنون بالغ‌بر 100 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های فارس به اهمیت جایگاه فرودگاه نیز اشاره کرد و گفت: فرودگاه بین‌المللی شیراز یکی از فرودگاه‌های مهم کشور محسوب می‌شود و طی چند سال اخیر شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیشترین حجم اعتباری (حدود 600 میلیارد تومان) را برای توسعه زیرساخت‌های این فرودگاه اختصاص داده که تاکنون بخش قابل‌توجهی از آن هزینه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.