| کد خبر: 16912 |

سیاست مدونی برای تکمیل سیستم‌های ناوبری تدوین کنیم

تین نیوز | سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌های مدون‌تری را در جهت توسعه و گسترش سیستم‌های ناوبری و تکمیل زیرساخت‌های مربوط به تاسیسات ناوبری تدوین کنیم.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور شهباز حسن‌پور بیگلری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با بیان اینکه امروزه کشورهای بزرگ و پهناور به این نتیجه رسیده‌اند که فضای ایران جزء امن‌ترین مسیرهای پروازی است، گفت: البته نباید فراموش کرد که کشور ما در همه بخش‌های حمل و نقلی از امنیت بالایی برخوردار است بنابراین توسعه زیرساخت‌های ناوبری می‌تواند حمل‌ونقل هوایی را به توسعه لازم در مقایسه با کشورهای دیگر برساند.فرد.
وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر خدمات ناوبری مناسبی در عملیات هوانوردی ارائه می‌شود چراکه همیشه متخصصان توانمند کشور در خدمات‌رسانی‌ها حضور برجسته‌تری داشته‌اند.
حسن‌پور در ادامه با تاکید بر این نکته که برنامه‌ها را برای سال‌های آتی مدون‌تر کنیم گفت: خوشبختانه وضعیت صنعت هوایی کشور در حد مطلوب قرار دارد و طبق استانداردهای جهانی پیش می رود بنابراین نیاز است سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌های مدون‌تری را در جهت توسعه و گسترش سیستم‌های ناوبری و تکمیل زیرساخت‌های مربوط به تاسیسات ناوبری تدوین کنیم.
نماینده مردم کرمان، سیرجان و بردسیر در ادامه افزود: افزایش پروازهای عبوری از فضای کشور نوید خوبی است برای آنکه بتوانیم درآمدهای ارزی خود را افزایش داده و نسبت به تکمیل سیستم‌های ناوبری خدمات بیشتر و بهتری را ارائه دهیم.
وی گفت: با درآمدهای حاصله از این پروازها می‌توانیم افزایش سیستم‌های راداری را در کشور داشته باشیم و همچنین ارتباطات خود را با کشورهای دیگر منطقه با توجه به ثباتی که در کشورمان حاکم است نسبت به گذشته بیشتر کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.