| کد خبر: 165366 |

◄ برج مراقبت فرودگاه مهرآباد بازسازی می‌شود

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به افزایش پروازها و تعداد مسافران این فرودگاه بر بهسازی و ارتقای زیرساخت‎های این فرودگاه تأکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: تعداد مسافران فرودگاه مهرآباد در سال 96 به بیش از 17 میلیون نفر رسیده است که با این رشد، مهرآباد باید در مسیر ارتقای خدمات و تجهیز و به‎روزرسانی زیرساخت‎های حمل‌ونقل هوایی گام بردارد . یکی از مهم‌ترین این راهکارها مطالعه و برنامه‎ریزی برای بهسازی و تجهیز زیرساخت‎های عملیاتی به‌ویژه ساختمان برج مراقبت است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میر سعید صفی‌نیا افزود: ساختمان برج مراقبت کنونی  نیاز به بازسازی و نوسازیدر جهت پدافند غیرعامل و استانداردسازی و ایمن‎سازی پروازها دارد و اردیبهشت‌ماه سال 97 مطالعات این پروژه تکمیل اجرای این پروژه آغاز می‎شود.

صفی‌نیا با توجه به حساسیت برج مراقبت برای عملیاتی نگه‌داشتن فرودگاه گفت: زمان اجرا و اتمام این پروژه بسیار مهم است و باید براساس زمان‌بندی تعیین‌شده پیش برود.

وی با اشاره به طرح مطالعات و برنامه‌ریزی ساخت ترمینال 80 هزار مترمربعی در این فرودگاه گفت: باید روند کار به‌صورت هم‌زمان پیش رود تا هر چه زودتر در ارائه خدمت همپا با افزایش مسافران پی برویم.

وی ادامه داد: امسال همچنین بهینه‎سازی و نوسازی ساختمان تکنیکال بلاک مهرآباد و تکمیل زیرساخت‌ها و سیستم‌های نظارتی و ارتباطی را دستور کارداریم تا بسترهای لازم برای ایجاد ظرفیت بیشتر و شرایط بهتر برای ارائه خدمات باکیفیت را افزایش دهیم و همچنین محیط کاری مناسب و ایمنی را برای همکاران برج وکنترلرهای مراقبت پرواز مهیا کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.