| کد خبر: 164203 |

از 17 تا 20 فرودین‌ماه انجام گرفت؛

◄ 15 پرواز فوق‌العاده کیش-تهران برای جلوگیری از سرگردانی مسافران

فرودگاه کیش به‌محض اطلاع بلافاصله ضمن هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی اقدام به برقراری پروازهای فوق‌العاده کرد و از تاریخ 15 تا 20 فروردین‌ماه سال جاری تعداد 15 پرواز فوق‌العاده خارج از برنامه‌های نوروزی انجام گرفت که همگی با قیمت مصوب در اختیار مسافران عزیز قرار گرفته است.

تین نیوز

پیرو پخش اخبار و گزارش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص گرانی و عدم وجود بلیت و سرگردانی مسافرین در فرودگاه کیش مدیرکل این فرودگاه توضیحاتی جامع در راستای این اتفاق بیان کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عزت‌‌الله محمدی در توضیح این مسئله به شبکه خبری تین‌نیوز،  عنوان کرد: ایام تعطیلات نوروزی امسال بعد از 13 فروردین هم با استقبال گردشگران جزیره کیش مواجه شد که در راستای همین امر بسیاری از مسافرین با تهیه بلیت یک‌طرفه باقیمت‌های نازل (کمتر از 40هزار تومان) بدون تهیه بلیت برگشت وارد جزیره کیش شده و هنگام برگشت با مشکل مواجه شدند.

او می‌افزاید: فرودگاه کیش به‌محض اطلاع بلافاصله ضمن هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی اقدام به برقراری پروازهای فوق‌العاده کرد و از تاریخ 15 تا 20 فروردین‌ماه سال جاری تعداد 15 پرواز فوق‌العاده خارج از برنامه‌های نوروزی انجام گرفت که همگی با قیمت مصوب در اختیار مسافران عزیز قرار گرفته است.

54_big

بر اساس توضیحات مدیرکل فرودگاه کیش، در طی این مدت اغلب پروازهای فوق‌العاده مذکور بدون مسافر از مبدأ به مقصد کیش به جهت انتقال و رفاه حال گردشگران عزیز انجام شده و هیچ‌گونه تقاضای اقامت شبانه در فرودگاه به دلیل نداشتن بلیت و یا محل اسکان وجود نداشته است. 

محمدی افزود: به دنبال اجرای سیاست آزادسازی نرخ بلیت هواپیما با نظارت سازمان هواپیمایی کشوری توسط انجمن شرکت‌های هواپیمای نرخ مصوب پروازهای نوروز مسیرهای مختلف تعیین شده است که در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی آژانس‌های هواپیمایی و یا شرکت‌های عرضه بلیت امکان پیگیری شکایات با ارائه مستندات از طریق فرودگاه کیش و سازمان هواپیمایی کشوری وجود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.