| کد خبر: 163303 |

مدیرکل فرودگاه‎های استان بوشهر اعلام کرد:

تشریح اقدامات فرودگاه بوشهر در خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی/ انجام عملیات خط کشی سطوح پروازی

مدیرکل فرودگاه‎های استان بوشهر با اشاره به طرح‎های انجام شده برای استقابل از نوروز، از آمادگی این فرودگاه برای خدمت‎رسانی به مسافران نوروز ۹۷ خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان بوشهر با اشاره به طرح‎های انجام شده برای استقابل از نوروز، از آمادگی این فرودگاه برای خدمت‎رسانی به مسافران نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، کمال دهقان منشادی گفت: برای پروازهای نوروزی طبق بخشنامه ستاد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران جلسات ستاد نوروزی را به منظور ایجاد هماهنگی میان بخش‎ها و ارگان‎های فعال در فرودگاه برگزار کردیم.

وی در مورد کارهای انجام شده در ترمینال گفت: صندلی‎های ترمینال را روکش و چرخ دستی‎های جدیدی را اضافه کردیم. همچنین نمازخانه‎ها به طور کامل نظافت و شستشو شده‎اند و سرویس‎های بهداشتی ترمینال داخلی آماده شده است.

دهقان منشادی در بحث آماده‎سازی فرودگاه بوشهر با اشاره به اینکه در نوروز انجام پروازهای فوق‎العاده برنامه‎ریزی شده است، در مورد اقدامات انجام شده در زمینه عملیات هوانوردی گفت: خط کشی سطوح پروازی را به طور کامل انجام دادیم و چراغ‎های قدیمی باند را با چراغ‎های جدید و استاندارد تعویض کردیم و سیستم ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه نیز بازبینی کامل شده است.

وی درباره آمادگی نیروی انسانی فرودگاه برای خدمت‎رسانی ۲۴ ساعته به مسافران گفت: برای خدمت‎رسانی هرچه بهتر، علاوه بر تعیین شیفت‎های کاری در ترمینال و اطلاعات پرواز و دیگر بخش‎ها، یک شیفت با عنوان جانشین مدیرکل را ایجاد کردیم و بقیه ارگان‎ها نیز نیروهای خود را برای خدمت‎رسانی ۲۴ ساعته شیف‎بندی کرده‎اند. همچنین به طور نوبتی و شیفتی همکاران در جایگاه‎های راهنمای مسافران و "از من بپرس" به ارائه راهنمایی به مسافران و توزیع بروشورهای اطلاع‎رسان، نقشه استان و آثار گردشگری خواهند پرداخت.

مدیرکل فرودگاه‎های استان بوشهر درباره ایجاد فضای نوروزی در فرودگاه گفت: مانند سال گذشته سفره هفت سین را در سالن‎های داخلی و خارجی برپا خواهیم کرد و همچون سال گذشته یک گروه موسیقی محلی بوشهر را برای اجرای  موسیقی زنده برای مسافران دعوت خواهیم کرد./

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.