| کد خبر: 162521 |

◄ قدردانی از خانواده‌های مدافعان حرم شاغل در شرکت فرودگاه‌ها

در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، دومین همایش بانوان و خانواده با پیام رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و با حضور کارکنان زن این شرکت برگزار شد.

تین نیوز

در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، دومین همایش بانوان و خانواده با پیام رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و با حضور کارکنان زن این شرکت برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پخش صوتی پیام رحمت‌الله مه‌آبادی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بود.

وی در این پیام با تأکید بر اینکه در قرآن کریم به‌روشنی و بارها به همسانی زنان و مردان اشاره‌شده است و حتی در آیاتی زنان برتری داده‌شده‌اند، به نقش بانوان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور افتخارآمیزشان درصحنه‌های مختلف جنگ تحمیلی اشاره‌کرده و آورد: زنان در دوران دفاع مقدس در پشت‌صحنه و گاه در درون میدان‌ها آتش و خون حماسه‌آفرینی کردند.

مه‌آبادی بابیان اینکه شاهد نقش‌آفرینی بارز بانوان مؤمن در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هستیم، ادامه داد: برتری بانوان در ویژگی‌هایی چون سلامت و دقت در کار و وفاداری سازمانی بارز است و این امر ما را بران داشت که حضور بانوان را در عرصه‌های مدیریتی شرکت افزایش دهیم.

نقش بانوان در پیشرفت صنعت هوانوردی کشور

در ادامه، عضو هیئت‌مدیره و راهبر امور حقوقی و مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده در سخنانی عنوان کرد: امیدوارم رهروان خوبی برای حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) باشید و به عنوان بخشی از ظرفیت انسانی شرکت نقشی تأثیرگذار در پیشرفت صنعت هوانوردی داشته باشید.

معصومه ابراهیمی افزود: اهداف نظام اداری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعطای فرصت بیشتر برای نقش‌آفرینی به زنان است و امیدوارم به مسیر خود درراه تعالی آرمان های شرکت با تلاش بیشتری ادامه دهید.

نقش راهبردی فرودگاه‌ها در جذب گردشگران

مهمان ویژه این برنامه، نویسنده کتاب خاطرات سفیر و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر بود که در سخنانی با تأکید بر نقش راهبردی فرودگاه‌ها در جذب گردشگران و نشان دادن چهره واقعی ایران به جهانیان گفت: شما حلقه‌های زنجیره‌های ارتباطی گردشگران هستید و می‌توانید با خدمت‌رسانی و رفتار خوب معرف کشور باشید.

نیلوفر شادمهری افزود: فرودگاهیان اولین و آخرین خاطره سفر به ایران را برای گردشگران می‌سازند و نحوه برخورد و خدمت‌رسانی خوب آن‌ها می‌تواند در معرفی رفتار اجتماعی و فرهنگ ایران اسلامی به دنیا مؤثر باشد.

بخش دیگر این همایش، قدردانی از خانواده‌های مدافعان حرم شاغل در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بود. همچنین از لیلا بیات، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به عنوان بانوی فعال فرودگاهی کشور و از شهرزاد سلیم پور(از اصفهان)، مریم شهنوازی (از تبریز) و مریم حسینی (از فرودگاه یزد) به عنوان نمایندگان نمونه دفتر بانوان و خانواده در فرودگاه‌های کشور قدردانی شد.

در این مراسم  به 12 بانوی شاغل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مزین به نام های فاطمه و زهرا جایزه اهدا و از پریسا سرداری، منا عزیزی، مریم مهدور و سمیرا ریحانی، برگزیدگان مسابقه بیانات مقام معظم رهبری تقدیر شد.

پایان‌بخش دومین همایش بانوان و خانواده نیز اجرای مولودی‌خوانی و دف‌نوازی توسط گروه موسیقی آل طاها بود.

این همایش پیش از ظهر امروز، 15 اسفند در سالن پرواز مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.