| کد خبر: 160322 |

◄ حجم بالای لغو پرواز با وجود عملیاتی بودن فرودگاه‌ها صدای مسافران را درآورد

در این چند روز اخیر مسافران بسیاری با حجم وسیع کنسلی پرواز در در فرودگاه امام خمینی (ره) روبه رو هستند که باعث اعتراضشان شده است این در حالی است که شرایط این فرودگاه به روال عادی خودش بازگشته است.

تین نیوز

در این چند روز اخیر مسافران بسیاری با حجم وسیع کنسلی پرواز در در فرودگاه امام خمینی (ره) روبه رو هستند که باعث اعتراض‌شان شده است این در حالی است که شرایط این فرودگاه به روال عادی خودش بازگشته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، یکی از مسافران فرودگاه امام خمینی‌(ره) با اعتراض به روند کنسلی پروازها و سرگردان شدن مسافران در فرودگاه به خبرنگار این شبکه خبری توضیح داد: بنده مسافر هواپیمایی ترکیش هستم؛ یکشنبه (8 بهمن‌ماه) با این شرکت هواپیمایی پرواز داشتم اما به دلیل بارش برف این پرواز کنسل شد.

او افزود: این کنسلی در حالی انجام شده که هیچ اطلاع‌رسانی از سوی ترکیش انجام نشد و بنده توسط اخبار متوجه کنسلی این پرواز شدم.

این مسافر معترض خاطرنشان کرد: پس از کنسلی روز یکشنبه مجدد برای روز سه‌شنبه یعنی 10 بهمن‌ماه بلیت رزرو کردم اما این پرواز هم بدون اطلاع‌رسانی کنسل شد.

وی با بیان اینکه چند روز است پروازها کنسل می‌شود و همچنان مسافران در فرودگاه سرگردان هستند، تصریح کرد: پس از کنسل شدن پرواز  بنده در روز سه‌شنبه اعلام شد که هیچ پروازی در این روز توسط ترکیش انجام نخواهد شد این در حالی بود که در همین روز این شرکت هواپیمایی پرواز داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.