بازدید سایت : ۱۴۵۲۷۸
| کد خبر ۱۶۰۲۰۱
کپی شد
در بخشنامه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی آمده است،

◄ با همان بلیت قبلی به مسافران سرویس داده شود

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در طی بخشنامه‌ای به شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی اعلام کرده است بر اساس همان بلیت‌های صادر شده به مسافران خدمات ارائه دهند.

با همان بلیت قبلی به مسافران سرویس داده شود
تین نیوز |

انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در بخشنامه‌ای به شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی اعلام کرده است بر اساس همان بلیت‌های صادر شده به مسافران خدمات ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این بخشنامه آمده است، با توجه به بارش برف اخیر در کشور و وضعیت پیش آمده در فرودگاه‌ها علی‌الخصوص فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) و مهرآباد و سرگردان شدن مسافران بدیهی است که وضع فورس ماژور پیش آمده نباید منجر به این اقدام گردد که به مسافران مجدد بلیت فروخته شود چرا که مردم و مسافران هیچ نقشی در وضعیت پیش آمده‌ نداشته‌اند.

در ادامه عنوان شده که دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و شرکت‌های هواپیمایی ضمن تعامل و هماهنگی با یک‌دیگر باید ترتیبی اتخاذ کنند که مردم با همان بلیت‌های صادره بتوانند بدون پرداخت هزینه‌ای و با تغییر تاریخ سفر خود ادامه دهند.

photo_2018-01-29_15-08-36

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.