| کد خبر: 159956 |

از سوی یک مدیر ارشد ATR اعلام شد

امیدواری شرکت هواپیماسازی «ای تی آر» نسبت به ادامه تحویل هواپیما به ایران

مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی «ای تی آر» ابراز امیدواری کرد که تشدید تنش‌ها در روابط میان دولت آمریکا و ایران به روابط تجاری‌اش با ایران صدمه نزند.

تین نیوز

مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی «ای تی آر» ابراز امیدواری کرد که تشدید تنش‌ها در روابط میان دولت آمریکا و ایران به روابط تجاری‌اش با ایران صدمه نزند.

به گزارش فارس به نقل از ایر ترنسپورت ورلد، شرکت هواپیماسازی ای تی آر ابراز امیدواری کرد که تشدید تنش‌ها در روابط میان دولت آمریکا و ایران به روابط تجاری این شرکت با ایران صدمه نزند.

این شرکت هواپیماسازی در سال 2017 هشت فروند هواپیما به ایران تحویل داده است و در نظر دارد تا پایان امسال 12  فروند دیگر تحویل دهد.

ای تی آر به لغو تحریم‌های ایران در ازای کاهش دادن به فعالیت های هسته ای این کشور توانست از ایران ایر سفارش دریافت کند.

نارضایتی دولت ترامپ از توافق هسته‌ای، احتمالا ادامه تحویل هواپیما از سوی این شرکت به ایران را در معرض ریسک قرار می‌دهد؛ اما کریستیان شرر، مدیر ارشد اجرایی این شرکت ابراز امیدواری کرد که این شرکت اجازه ادامه همکاری با تهران را داشته باشد.

وی گفت: «این توسعه منطقه‌ای (نوسازی ناوگان ایران) برای آنها بسیار مغتنم است و صراحتا از نظر ژئوپلتیکی و امنیتی بسیار بی خطر است.» «پس، ما در ای تی آر امید داریم که فرصت های تجاریمان با ایران بدون چالش ادامه یابد.»

وی که در نشست اعلام نتایج سالانه در تولوز فرانسه صحبت می‌کرد، افزود: «هیچ ابزاری قوی تر از ارتباطات برای آزادی اقتصادی وجود ندارد.»

شرر توضیح داد: «زمانی که ایرانی ها شروع به تحویل گرفتن هواپیما کردند، فهمیدند که می توانند با این هواپیماها بیشتر (از هواپیماهای قبلی) پرواز کنند، چرا که این هواپیماها جدید و قابل اعتماد بودند.»

همچنین ای تی آر، تعدادی آموزش دهنده به ایران برای آموزش خلبانان ایرانی برای کار با این هواپیماهای جدید اعزام کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.