| کد خبر: 159272 |

◄ این فرودگاه، شلوغ‌ترین فرودگاه اروپا در سال 2017 بود

خط هوایی Ryanair با افزایش سرویس پروازی به شهرهای اروپا مثل مادرید،فرانکفورت،لیسبون، کراکوف و والنسیا این فرودگاه را به‌طور قابل‌توجهی به لیست مقاصد رو به رشد تبدیل کرد.

تین نیوز

بیش از 9. 9 میلیون مسافر از طریق فرودگاه گلاسگو جورجیا در سال 2017 میلادی سفرکرده‌اند و این میزان حاکی از افزایش 5.8 درصدی سالانه آمار مسافر در این فرودگاه است.

خط هوایی Ryanair با افزایش سرویس پروازی به شهرهای اروپا مثل مادرید،فرانکفورت،لیسبون، کراکوف و والنسیا این فرودگاه را به‌طور قابل‌توجهی به لیست مقاصد رو به رشد تبدیل کرد.

گلاسگو همچنین اقدام به تقویت موقعیت خود به‌عنوان فرودگاه اصلی در اسکاتلند با یک مسیر مستقیم توسط خط هوایی دلتا از فرودگاه جان اف کندی نیویورک کرده است. تنها سرویس مستقیم اسکاتلند به‌وسیله ایرلاین کره‌ای در سال 2017 با 25 درصد افزایش ظرفیت روبرو بوده است.

در ماه دسامبر بیش از 618.100 نفر از طریق این ترمینال سفر کرده‌اند، اما شرایط نامساعد آب‌وهوا موجب کاهش 1.5 درصدی تعداد مسافرین در همان دوره و در سال 2016 شد.

ترافیک بین‌المللی به دلیل تقاضاهای زیاد در زمستان افزایش 2.3 درصدی به مقاصد گرم ازجمله جزایر قناری و شهرهای تفریحی اروپا داشته. شرایط نامناسب جوی در ماه دسامبر همچنین منجر به 5.2 درصد کاهش در ترافیک داخلی شده است.

خانم آماندا مک میلان، مدیرعامل فرودگاه گلاسگو این‌چنین گفت که سال میلادی گذشته سالی فوق‌العاده ازنظر تعداد پروازها بوده و این دستاورد حاصل همکاری حدود 5000 نفر پرسنل این فرودگاه است و همچنین باعث خرسندی است که با تأمین بیش از 30 مسیر پروازی و خدمات موردنیاز در طول سال به افزایش ارتباطات در سراسر اروپا دست‌یافتیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.