| کد خبر: 158291 |

فخریه کاشان تاکید کرد

◄ توصیه قائم‌مقام وزارت راه برای بازپرداخت اقساط هواپیماهای نو

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل به تغییر نگاه‌ها در هواپیمای ملی، تأکید کرد: هما باید بتواند به‌سرعت هزینه‌ها را کاهش و درآمدها را افزایش دهد تا بتواند اقساط این هواپیماها را پرداخت کند.

تین نیوز

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل به تغییر نگاه‌ها در هواپیمای ملی، تأکید کرد: هما باید بتواند به‌سرعت هزینه‌ها را کاهش و درآمدها را افزایش دهد تا بتواند اقساط این هواپیماها را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، اصغر فخریه کاشان در مراسم ورود 2 فروند هواپیمای ATR  طی سخنرانی عنوان کرد: برای من باعث افتخار است که در مراسم ورود دهمین و یازدهمین هواپیمای برجامی باشم.

وی در ادامه افزود: پیچیدگی معامله با غرب برای خرید هواپیمای نو و هوشیاری تمام دست‌اندرکارن ازجمله وزارت راه و شهرسازی، هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما»، بانک مرکزی، تیم مذاکره‌کننده و ... در تاریخ به ثبت خواهد رسید.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه دفاتر حقوقی در دنیا هستند که به بهانه‌های واهی مانند دست داشتن ایران در 11 سپتامبر از مجلس نمایندگان آمریکا خواسته‌اند تا قرارداد بوئینگ با ایران را افشا کند تا در راستای آن بتوانند مسیر پرداخت پول ایران را ردیابی و توقیف کنند، اظهار کرد: از بانک مرکزی و بانک صنعت و معدن تشکر می‌کنم که ما را در بخش مالی همراهی کردند و در این رابطه ساعت‌ها جلسه خارج از تایم اداری برگزار شد تا بتوانیم شاهد ورود هواپیماها باشیم.

فخریه کاشان با تأکید بر اینکه بایستی نگاه‌ها در هما تغییر کند و جسارت این تغیر در ساختار این شرکت وجود داشته باشد، عنوان کرد: باید روش‌هایی که در دوره‌ای به دلیل مشکلات در پیش‌گرفته شده بود را کنار بگذاریم و روش‌های جدیدی را اعمال کنیم تا در راستای آن ایران‌ایر بتواند به درآمد‌زایی برسد و اقساط این هواپیماها را پرداخت کند.

وی افزود:  هما باید بتواند به‌سرعت هزینه‌ها را کاهش و درآمدها را افزایش دهد این موضوع تنها با بهره‌برداری درست از این هواپیماها و اصلاح ساختاری ممکن پذیر خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.