| کد خبر: 154704 |

پرواز برنامه‌ای به غرب کشور برقرار است

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور با بیان اینکه تمام پروازهای برنامه‌ای به فرودگاه‌های غرب کشور در حال انجام است، گفت: فرودگاه های مناطق زلزله زده به ویژه کرمانشاه آمادگی و ظرفیت اعزام پذیرش پروازهای فوق العاده را دارند.

تین نیوز

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور با بیان اینکه تمام پروازهای برنامه‌ای به فرودگاه‌های غرب کشور در حال انجام است، گفت: فرودگاه های مناطق زلزله زده به ویژه کرمانشاه آمادگی و ظرفیت اعزام پذیرش پروازهای فوق العاده را دارند.

ابراهیم مرادی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، از تشکیل تیم‌های کارشناسی پروازی در فرودگاه های ایلام، کرمانشاه، سنندج، تبریز، ارومیه و ... از شب گذشته خبر داد و گفت: تمام فرودگاه مناطق زلزله زده بدون هیچ مشکلی در حال انجام پروازهای برنامه ای هستند.

وی با بیان اینکه فرودگاه‌های مناطق زلزله زده به ویژه کرمانشاه آمادگی و ظرفیت پذیرش و اعزام هواپیماهای فوق العاده و پروازهای اضطراری و کمکی را دارند، ادامه داد: فرودگاه  مهرآباد و فرودگاه های مناطق همجوار استان های زلزله دیده آمادگی انجام پروازهای هلال احمر، کمک رسان و فوق العاده را دارند و از شب گذشته هم پرواز های غیربرنامه‌ای VIP از مبدا مهرآباد به کرمانشاه انجام شد.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری کشور تاکید کرد: از شب گذشته تا کنون تمام پروازهای عملیاتی و برنامه‌ای از تهران و سایر شهرها به استان های غرب کشور بدون هیچ مشکلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه کمیته بحران شماره 1 در فرودگاه کرمانشاه تشکیل شده است، گفت: آمادگی اعزام و پذیرش پروازهای غیربرنامه‌ای برای مسافران  را  در تمام فرودگاه های کشور داریم. فرودگاه‌های مهرآباد و مناطق زلزله دیده برای احتمال نقل و انتقال مجروحان در آماده باش هستند.

مرادی با اشاره به مجهز بودن فرودگاه های مناطق زلزله زده به سامانه‌های مدرن و به روز برای انجام خدمات در شرایط بحران اظهار داشت: فرودگاه کرمانشاه به سامانه‌ای مجهز است که فرکانس‌های اضطراری  بر روی خودروهایی در فرودگاه فعال هستند و به محض وقوع پس لرزه‌ها و یا تکرار زلزله و تخلیه برج مراقبت، ارتباط فرودگاه با پروازهای عبوری برقرار می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.