| کد خبر: 136103 |

◄ اعتراض مسافران به تاخیر دو ساعته پرواز (تهران-تبریز) هواپیمایی آتا

صبح روز گذشته یکی از مسافران پرواز شرکت هواپیمایی آتا از تاخیر دو ساعته پرواز این ایرلاین خبر داد.

تین نیوز

صبح روز گذشته یکی از مسافران پرواز شرکت هواپیمایی آتا از تاخیر دو ساعته پرواز این ایرلاین خبر داد.

 

مسافر پرواز هواپیمایی آتا در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز با بیان اینکه صبح روز گذشته (هفتم تیرماه) ساعت 11:45 دقیقه به مقصد تبریز پرواز داشته است گفت: متاسفانه این پرواز حدود 2 ساعت تاخیر داشت که باعث سرگردانی ما در فرودگاه مهرآباد شد.

 

وی با اشاره به اینکه هیچکس پاسخگوی این تاخیر به مسافران نبود، خاطرنشان کرد: پس از حدود دو ساعت تاخیر و عدم پاسخگویی مسئولان این شرکت بلاخره ساعت 13:55 دقیقه این هواپیما برخاست.

 

این مسافر از وضعیت کترینگ شرکت هواپیمایی آتا ابراز نارضایتی کرد و تعدادی عکس از نحوه سرویس‌دهی این شرکت هواپیمایی برای تین‌نیوز ارسال کرد.

photo_2017-06-28_14-34-12

photo_2017-06-28_14-34-22

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.