| کد خبر: 232470 |

تلاش برای ارتقای گواهینامه‌های فنی-مهندسی از ملی به بین‌المللی

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برای ارتقای گواهینامه‌های فنی- مهندسی از ملی به بین‌المللی، پیشنهاد تدوین نظام فنی- اجرایی صنعت احداث و انرژی را ارایه داد.

تین نیوز

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برای ارتقای گواهینامه‌های فنی- مهندسی از ملی به بین‌المللی، پیشنهاد تدوین نظام فنی- اجرایی صنعت احداث و انرژی را ارایه داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد خرم رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور امروز ۲۹ خرداد در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با آن سازمان برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های فنی و مهندسی طرفین بر استفاده از توان بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های مختلف ساخت‌وساز تاکید کرد و گفت: همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برای ارتقای کیفیت ساخت‌و‌ساز علاوه بر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، با دانشگاه علمی کاربری و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تقویت شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ایجاد تحول در بخش فنی و مهندسی کشور را در همکاری این چهار شرکت و سازمان قابل تحقق برشمرد و  پیشنهاد تدوین نظام فنی- اجرایی صنعت احداث و انرژی را ارایه کرد.

بیشتر بخوانید:

همکاری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان نظام‌ مهندسی

تلاش برای افزایش عمر مفید ساختمان‌ها به ۵۰ سال

خرم تصریح کرد: تشکیل یک نظام فنی-اجرایی در کشور به ارتقای کیفی‌سازی کمک قابل‌توجهی خواهد کرد. پیشنهاد می‌شود تا تهیه و تدوین نظام فنی-اجرایی توسط بخش خصوصی انجام شود و دولت به عنوان ناظر عالیه بر اجرای آن نظارت داشته باشد.

وی اعلام کرد: در روزهای آتی با مسئولان کشور ژاپن جلساتی برای همکاری و ارتقای دانش فنی و مهندسی برگزار می‌شود که در برنامه است این کار با کشورهای اروپایی همچون آلمان، کانادا و سوئد نیز انجام شود.

خرم هدف از توسعه همکاری با سایر کشورها در زمینه فنی- مهندسی را ارتقای گواهینامه‌های فنی- مهندسی از سطح ملی به بین‌المللی برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.