| کد خبر: 189016 |

پرداخت‌ وام‌های ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی برای بازسازی خانه‌های تخریب شده در اثر سیل

وام‌های ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی برای بازسازی خانه‌های تخریب شده در اثر سیل پرداخت‌ شد.

تین نیوز

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از اعطای تسهیلات ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد پایین و همچنین وام بلاعوض در راستای دستور هیئت دولت، برای تعمیر و بازسازی خانه‌های تخریب شده ناشی از سیل در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، غلامحسین خانی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازسازی و مرمت خانه‌های تخریب شده شهرستان‌ها و روستاهای استان اصفهان در اثر سیل ابتدای سال جاری، اظهار داشت: در راستای دستور هیئت دولت مبالغی به عنوان وام و کمک‌های بلاعوض به صاحبان خانه‌ها داده خواهد شد.

وی افزود: میزان تسهیلاتی که برای تعمیر یا بازسازی واحدهای مسکونی شهرستان‌ها و روستاها در نظر گرفته شده، متفاوت است، بر این اساس برای شهرستان سمیرم 50 میلیون تومان و برای روستاهای آن مبلغ 40 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تسهیلات مورد نظر از بهره بانکی پایینی برخوردارند، گفت: در کنار این وام، کمک‌های بلاعوضی نیز برای بازسازی و تعمیر منازل تخریب شده ناشی از سیل اخیر به صاحبان خانه‌ها تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده منازل تخریب شده تشکیل و تکمیل شده و زمان پرداخت وام توسط دولت به زودی به بنیاد مسکن ابلاغ خواهد شد و سپس این ابلاغ به بانک‌های عامل ارسال می‌شود و افراد می‌توانند برای گرفتن وام اقدام کنند.

خانی خاطرنشان کرد: میزان وام در نظر گرفته شده برای تمام شهرستان‌های استان به یک میزان بوده و هیچ تفاوتی ندارند، همین‌طور وام برای روستاهای استان اصفهان نیز مشابه است و از قانون برابری پیروی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.