| کد خبر: 180183 |

◄ هجوم تهرانی‌ها به شهرک‌های اقماری پس از افزایش قیمت اجاره مسکن

خوشبختانه از زمان اغاز بکار اسلامی وزیر راه وشهرسازی سرعت خوبی به منظور ساخت در شهرک پردیس شاهد هستیم. این موضوع می‌تواند در کاهش حجم جمعیت در کلان‌شهرها اثرگذار باشد.

تین نیوز

نماینده تهران در شورای عالی استان‌ها از تسریع در روند ساخت پروژه های مسکن مهر پردیس با تغییر در مدیریت وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد قانبیلی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: فعالیت پروژه‌های مسکن مهر شهرستان پردیس روند مثبت و قابل قبولی را طی می‌کند. این امر نشان از اهتمام برای تکمیل و ادامه ساخت مسکن مهر در دوره جدید مدیریت وزارت راه دارد.

وی در ادامه سخنان خود درخصوص پیشرفت ساخت مسکن مهر شهرستان پردیس نیز تصریح کرد: خوشبختانه از زمان آغاز به‌کار  وزیر راه وشهرسازی سرعت خوبی به منظور ساخت در شهرک پردیس شاهد هستیم. این موضوع می‌تواند در کاهش حجم جمعیت در کلان‌شهرها اثرگذار باشد.

نماینده مردم تهران در شورای عالی استان‌ها با بیان این‌که پروژه‌های پردیس بالای 70 درصد پیشرفت داشتند، ابراز داشت: با پیگیری‌های چندین نماینده مجلس و وعده‌هایی که داده شده است گفته می‌شود تا سال 98 مسکن مهر پردیس به بهره‌برداری خواهد رسید.

قانبیلی با اشاره به اینکه افزایش قیمت اجاره بهای مسکن در تهران موجب هجوم و سرریز جمعیت به شهرک‌های اقماری تهران شده است، افزود: چنانچه زیرساخت‌های حمل‌ونقل و عمومی در شهرهایی چون پردیس فراهم شود قطعاً استقبال خوبی از اسکان در آن‌ها را شاهد خواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.