| کد خبر: 153365 |

مونتاژکاری مانع بالندگی صنعت خودرو در کشور است/ پایداری در بازارهای جهانی با استفاده از انرژی‌های خورشیدی در تولیدخودرو

عضو کمیسیون انرژی مجلس،گفت: بانکها ،سازمان مالیات ،گمرک و صنایع خودروسازی می توانند با طراحی یک بنیان مناسب، تولیدصادراتی در بخش خودرو را سامان دهی کنند.

تین نیوز

عضو کمیسیون انرژی مجلس،گفت: بانکها ،سازمان مالیات ،گمرک و صنایع خودروسازی می توانند با طراحی یک بنیان مناسب، تولیدصادراتی در بخش خودرو را سامان دهی کنند.

به گزارش خانه ملت، درباره وضعیت صنعت خودرو درکشور،گفت: مونتاژکاری در صنعت خودرو ما را به بالندگی نمی رساند، بنابراین اگر خواستارحضور موفق در بازارجهانی خودرو هستیم باید طراحی و نوآوری درصنعت خودرو را در اولویت قرار دهیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حضورپایدار در  بازار بین المللی خودرو بایداستفاده از انرژی‌های خورشیدی در تولیدخودرو در دستور کارقرار بگیرد، تصریح کرد:تولید خودروهای برقی و بها دادن برای قرارگرفتن این قبیل خودروها در ریل صادرات می تواند نبض بازار جهانی خودرو را به سمت کشورمان هدایت کند.

وی ادامه داد: برای  حضور بیهنه  در  بازار جهانی خودرو باید بر روی توسعه ایمنی اتاق خودور و افزایش کیفی و کمی خودرو با یک برنامه ریزی دانش محورحرکت کنیم تا بتوان تولیدرا با رعایت مولفه های صادراتی به چرخه صادرات رهنمون کرد.

بختیار افزود:پیشرفتهای چشمگیرکشورهای صاحب سبک در  تولید خودرو  بطور مستقیم با   توسعه کاربردی بانکها و حمایت فایناس‌های اقتصادی  مرتبط است بطورمثال بانکهای چینی ،خوردو های داخلی این کشور را با ابزاری فایناسی مورود حمایت قرار می دهندتا تنها خودرو سازان به فکر تولیدکیفی باشند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: برای چرخش بهینه تولید در صنعت خودرو،  نظام بانکی کشور  باید به عنوان پشتوانه تولیدحضور کارشناسی شده و مدرنی  داشته باشد.

عضو کمیسیون  انرژی مجلس  با  بیان اینکه صنعت خودرو کشور تا زمانی که تنها به فکر مونتاژ خودرو باشد  نمی تواند در راستایی  توسعه و بالندگی حرکت  کند و در واقع  هیچ  رشد توسعه ای نخواهد داشت،یادآورشد: بانکها ،سازمان مالیات،گمرک و صنایع خودرو  می توانند با طراحی یک بنیان مناسب تولید صادراتی در بخش خودرو را سامان دهی کنند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.