| کد خبر: 246876 |

◄ درخواست تصمیم گیری خردمندانه، شفاف و مشارکتی درباره منوریل کرمانشاه

جمعی از مردم کرمانشاه طی نامه و کارزاری، از استاندار کرمانشاه تصمیم گیری خردمندانه و شفاف و مشارکتی در خصوص پروژه منوریل را درخواست کردند. متن نامه درخواست به شرح زیر است:

تین نیوز

جمعی از مردم کرمانشاه طی نامه و کارزاری، از استاندار کرمانشاه تصمیم گیری خردمندانه و شفاف و مشارکتی در خصوص پروژه منوریل را درخواست کردند. متن نامه درخواست به شرح زیر است:

 

استاندار محترم کرمانشاه

فرماندار محترم کرمانشاه
 اعضای محترم شورای شهر کرمانشاه
شهردار محترم کرمانشاه
معاونان محترم شهرداری کرمانشاه
مدیرکل محترم صداوسیمای مرکز کرمانشاه
نمایندگان محترم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی

معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه

با سلام و احترام
ما مردم کرمانشاه از شما تقاضا داریم در تصمیم‌گیری درباره آینده پروژه مبهم و پرحرف و حدیث «منوریل-مترو-قطارشهری»، موارد زیر را لحاظ و اجرا کنید:
۱. ظرفیت متخصص و نخبگانی استان را طرف مشورت قرار دهید.
با دانشگاه‌ها و نخبگان استان وارد مذاکره شده و بر اساس نظر خود آن‌ها، بستر مناسب را جهت استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان و نیروی انسانی متخصص استان در این زمینه فراهم آورید. در این راستا، همچنین آمار و اطلاعات لازم را در اختیار آنان قرار داده و از دریافت پیشنهادهای مختلف آ‌ن‌ها استقبال کنید.
۲. درباره گزینه‌های پیش رو اطلاع‌رسانی کنید.
با استفاده از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان و رسانه‌های مجازی خود، ما را در جریان این گفت‌وگوهای نخبگانی قرار دهید؛ به ما بگویید از جانب خبرگان استان چه پیشنهادهایی مطرح شده‌ است، به گزینه‌های مختلف چه نقدهای تخصصی‌ای وارد می‌شود، دفاعیات متخصصان از گزینه‌های پیشنهادی خود چیست و مزایا و معایب هر گزینه کدام است.
در این رابطه، خیلی مهم است که به ما اجازه دهید دیدگاه‌های متفاوت را از زبان خود متخصصان قائل به آن دیدگاه‌ها بشنویم. برای تحقق این مهم، پس از مشورت‌های اولیه با متخصصان و دریافت پیشنهادهای آنان، خیلی راحت می‌توانید میزگردهایی برگزار کنید و در آن‌ها با طرفداران گزینه‌های مختلف به گفت‌وگو بنشینید و این میزگردها را به‌صورت زنده در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی پخش کنید.
3. نظر مردم را دریافت کنید.
پس از برداشتن گام‌های محسوسی در راستای دو مورد بالا، نظر بخش‌هایی از مردم (اعضای هیئت‌علمی، فرهنگیان، کارشناسان ادارات دولتی، اعضای اتحادیه‌های اصناف، اعضای سمن‌های استان و غیره) را نیز درباره گزینه‌ای که مناسب‌تر می‌دانند دریافت و تا حد امکان لحاظ کنید. برای این مهم، می‌توان سامانه‌ای ایجاد کرد که برای موارد مشابه دیگر نیز کاربرد داشته‌ باشد.

امیدواریم با همراهی تمام مردم، نخبگان و مسئولانی که دغدغه کاهش مشکلات و بهبود وضعیت شهر و استان را دارند و با یاری خدا بتوانیم تحقق موارد بالا را شاهد باشیم و در نتیجه، علاوه بر اتخاذ مناسب‌ترین تصمیم (تصمیمی که هم بیشترین مدافعان را در میان نخبگان و متخصصان و هم بیشترین طرفداران را در میان مردم داشته باشد)، از شکاف میان مردم و مسئولان کاسته شود و امید، اعتماد و رضایت عمومی نیز افزایش یابد.
همچنین، از دانشگاه‌ها، دانشگاهیان، متخصصان، مراکز پژوهشی، پژوهشگران و نخبگان استان نیز تقاضامندیم در این رابطه، با مسئولان استان و مراکز تصمیم‌ساز کمال همکاری را داشته باشند.

پیشاپیش از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم .

 

جهت پیوستن به کارزار فوق، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.karzar.net/22357

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    چه نامه بي سر و تهي! خيلي زرد بود

  • حسینی 0 0

    طرحی بنام منوریل دیگر در کرمانشاه وجود ندارد و سالهاست که ستونهای طرح قبلی جهت اجرای قطار سبک شهری یا LRT , تغییر کاربری یافته است . اما آنچه که بسیار اهمیت دارد تعیین تکلیف این طرح شاخص غرب کشور و تخصیص اعتبار مناسب به این طرح همچون قطار شهری دیگر کلانشهر های کشور است که قطار شهری کرمانشاه هر چه سریع تر تکمیل و بهره برداری برسد

  • سعید 0 0

    مردم عزیز و قهرمان کرمانشاه توجه داشته باشند که وجود ستون های منو ریل در خیابان اصلی شهر بر این خیابان شلوغ سایه انداخته و قدم زدن در آن را لذت بخش تر کرده است. بخصوص در گرمای تابستان.ضمنا این ستون ها آینه ی عبرت هستند برای مردم و مدیران آینده شهر که از آنچه بی خردان قبلی انجام داده اند احتراز کنند و بر عقل و کارشناسی تکیه کنند.
    بقول خاقانی هان اي دل عبرت بين از ديده نظر کن هان، ستون های منو ریل را آيينه عبرت دان . . . .
    من اگر جای مردم کرمانشاه بودم این نامه را به میراث فرهنگی مینوشتم که در حفظ این بنای تاریخی بکوشد.