| کد خبر: 242016 |

◄ اولین افتتاحیه شبکه مترو تهران در سال ۱۴۰۱ مشخص شد

همان‌طور که اواخر سال گذشته وعده داده ‌شده‌ بود، در 3 ماهه نخست سال ۱۴۰۱ چند پروژه از طرح‌های در حال تکمیل شرکت مترو تهران افتتاح خواهد شد؛ اولین این افتتاحیه‌ها، اوایل اردیبهشت ‌ماه و با بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) صورت خواهد گرفت.

تین نیوز

علی مزینانی مجری خط ۶ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) گفت: ایستگاه مترو یادگار امام (ره) در منطقه‌ای پرترافیک و متراکم به لحاظ جمعیتی واقع شده که ورودی نخست آن اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، همجواری با بزرگراه یادگار امام (ره)، بلوار مرزداران و شهرک پرواز، باعث شده تا این ایستگاه با استقبال مسافران مواجه شود. با افتتاح ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) دسترسی شهروندان بخش جنوبی بلوار مرزداران به ایستگاه مذکور تسهیل شده و به دنبال برچیده شدن کارگاه مربوطه، کنارگذر جنوبی بلوار مرزداران نیز در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

 مجری خط ۶ در ادامه صحبت‌های خود گفت: با بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) 2 دستگاه آسانسور و 4 رشته پله‌برقی به امکانات این ایستگاه افزوده خواهد شد.

به گفته مهندس مزینانی، هزینه عملیات ساختمانی و تجهیز ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) مبلغی در حدود ۴۵ میلیارد تومان بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.