| کد خبر: 223370 |

ورودی های متروی خط ۶ در منطقه ۲ بهسازی و مناسب‌سازی شد

شهردار ناحیه۴ منطقه دو تهران از مناسب سازی ورودی های ایستگاه مرزداران با هدف بهینه سازی خدمات رسانی به شهروندان این منطقه خبر داد.

تین نیوز

شهردار ناحیه۴ منطقه دو تهران از مناسب سازی ورودی های ایستگاه مرزداران با هدف بهینه سازی خدمات رسانی به شهروندان این منطقه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمحمود میرشکرایی، شهردار ناحیه ۴ منطقه دو با اعلام این خبر گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان و سریع آنان به شبکه و ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مترو، ایستگاه خط ۶ مترو در محله مرزداران آماده سازی و با بهره برداری از آن دسترسی شهروندان از شمال غرب تهران به جنوبی ترین نقطه پایتخت و بالعکس آسان تر می شود.

وی افزود: در همین راستا پس از تکمیل عملیات عمرانی احداث مترو در بلوار مرزداران، حصار کارگاهی جمع آوری و فضاسازی مناسب محوطه های بیرونی ایستگاه در دستور کار مدیریت منطقه قرار گرفته است.

میرشکرایی با اشاره به اینکه ورودی های این ایستگاه در بلوار مرزداران و خیابان سرسبز جانمایی شده است گفت: به منظور تامین رفاه شهروندان، دسترسی بهتر عابرین و وسایل نقلیه و عبور مرور مسافرین، عملیات مناسب سازی پیاده رو، نهرسازی و همچنین روکش آسفالت اجرا شد.

وی افزود: ورودی ایستگاه مرزداران به لحاظ ترکیب معماری سنتی و مدرن و استفاده از المان های سنتی، جلوه مناسبی را به این محله بخشیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.