| کد خبر: 178396 |

◄ قرار گرفتن مدیران شرکت بهره‌برداری متروی تهران در جایگاه معلولان

مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در جایگاه معلولان قرار گرفتند.

تین نیوز

 در مراسم «ما به توان هم» که در آستانه روز جهانی معلولین، در ایستگاه متروی امام برگزار شد، مدیران شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بر روی صندلی چرخ‌دار نشستند تا بهتر مشکلات این قشر را هنگام تردد در ایستگاه‌های خطوط مترو درک کنند.

به گزارش تهران و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، این مراسم با حضور جمعی از معلولان، نایب‌رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ظهر روز یکشنبه یازده آذرماه 1397 در ایستگاه امام برگزار شد.

فرنوش نوبخت نایب‌رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در حاشیه این مراسم گفت: ۱۲ آذرماه مصادف با روز جهانی معلولان است و به همین مناسبت معاونان و مدیران شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خود را در جایگاه معلولان و افراد کم‌توان قراردادند تا بهتر مشکلات این قشر را هنگام تردد در ایستگاه‌های مترو درک کنند.

وی تصریح کرد: این کار برای اولین بار در متروی تهران اجرا شد و تلاش کردیم تا با گفتگو با این افراد و دریافت پیشنهادات و انتقادات از کاستی‌های موجود برای تردد راحت در ایستگاه‌ها مطلع شویم چراکه آن‌ها بخش قابل‌احترام مسافران ما هستند و موظف هستیم برای راحتی آن‌ها قدم برداریم.

 وی افزود: افراد معلول به‌عنوان بازوی مشورتی شرکت بهره‌برداری مترو هستند و از این به بعد ماهانه مدیران ارشد شرکت با این عزیزان جلسات مشاوره برای مناسب‌سازی ایستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی تمام ایستگاه در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا دسترسی افراد معلول به ایستگاه‌های مترو راحت‌تر شود.

 در پایان این مراسم، یکی از معلولان با اهدای یک تابلو که منقوش به نام علی‌ابن‌موسی‌رضا بود از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تقدیر کرد، ضمن آنکه از سوی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز با اهدا لوح به افراد معلول از آن‌ها تقدیر شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.