| کد خبر: 176070 |

پرسپولیس به فینال جام باشگاه‌های آسیا راه یافت:

◄ استفاده ۶۵ هزار نفر تماشاگران مسابقه فوتبال از ناوگان متروی تهران و حومه

۶۵ هزار نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال تیم پرسپولیس ایران و السد قطر از ناوگان متروی تهران و حومه استفاده کردند.

تین نیوز

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از جابه‌جایی ۶۵‌هزارنفری تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و اسد قطر با ناوگان متروی تهران و حومه خبر داد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از جابجایی ۶۵‌هزارنفری تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و اسد قطر با ناوگان متروی تهران و حومه خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه متروی تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو در روز سه‌شنبه یکم آبان ماه ۹۷ مسابقه فوتبال بین گروه‌های پرسپولیس و السد قطر درمجموع رفت‌وبرگشت پذیرای ۶۵هزار تماشاگر فوتبال بود. افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۳۰ هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۳۵هزار نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به مبادی اولیه خود منتقل شدند.

محمدیان خاطرنشان کرد: در پایان بازی با توجه به ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج متروی تهران و حومه پنج قطار فوق‌العاده و سه قطار فوق‌العاده در خط چهار مترو و یک قطار فوق‌العاده در خط دو متروی تهران؛ جمعا ۹ قطار فوق‌العاده اعزام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.