| کد خبر: 167510 |

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد:

◄ زمانبندی فعالیت خط 5 مترو در روزهای جمعه‌

اولین جمعه سرویس‌دهی در خط 5 متروی تهران و حومه پس از پایان فاز اول بهسازی مورد استقبال چشمگیر مسافران و شهروندان قرار گرفت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از استقبال چشمگیر مسافران و شهروندان در اولین جمعه سرویس‌دهی در خط 5 متروی تهران و حومه پس از پایان فاز اول بهسازی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت گفت: در اولین جمعه بعد از پایان بهسازی خط 5 مترو (تهران - گلشهر) شاهد استقبال بالای شهروندان و مسافران از این خط بودیم.

وی با اشاره به اینکه از فروردین ماه 1396 به دلیل انجام عملیات بهسازی، خط 5 متروی تهران و حومه جمعه‌ها پذیرش مسافر نداشت افزود: روز جمعه (4 خردادماه 97) با اتمام فاز یک عملیات بهسازی، سرویس‌دهی به مسافران این خط در روزهای جمعه از سر گرفته شد و در اولین هفته شاهد جابجایی 39 هزار 427 مسافر در این خط بودیم.

وی تصریح کرد: ایستگاه صادقیه با جابجایی 16 هزار و 519 مسافر در این روز، بیشترین آمار جابجایی در خط 5 متروی تهران را کسب کرد.

نوبخت همچنین افزود: در این روز 6 هزار 988 مسافر نیز از ایستگاه گلشهر به مقصد صادقیه از خط 5 متروی تهران و حومه استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: خط 5 مترو تهران و حومه، جمعه‌ها از ساعت 9 تا 21 و 30 دقیقه با فاصله حرکت هر 15 دقیقه یک قطار فعال است.

گفتنی است، مجموع اقدامات این شرکت در بهسازی خط 5 سبب افزایش کیفیت خدمات، روان شدن مسیر حرکت قطارها و آسایش بیشتر مسافران شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.