| کد خبر: 156286 |

در نخستین جلسه پایش دوره‌ای شهر جدید بهارستان مطرح شد:

تأکید بر انجام مطالعات اجتماعی در روند شکل‌گیری و توسعه شهر جدید بهارستان

نخستین جلسه پایش دوره‌ای فعالیت‌های شرکت عمران شهر جدید بهارستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار و مسائلی از قبیل شهرسازی، چالش‌های مالی، سرمایه‌گذاری و پروژه احداث خط مترو آن مورد برسی قرار گرفت.

تین نیوز

نخستین جلسه پایش دوره‌ای فعالیت‌های شرکت عمران شهر جدید بهارستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار و مسائلی از قبیل شهرسازی، چالش‌های مالی، سرمایه‌گذاری و پروژه احداث خط مترو آن مورد برسی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید بهارستان نخستین جلسه پایش دوره‌ای فعالیت‌های این شرکت، باحضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید، حسن روانفر و حسین ایمانی جاجرمی اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای، حجت‌اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرعامل شرکت عمران بهارستان برگزار شد.

طاهر خانی در این جلسه با اعلام رضایت کلی از فعالیت‌های شرکت عمران بهارستان به خصوص متروی اصفهان - بهارستان و اتمام مسکن مهر این شهر جدید، هدف از برگزاری این جلسات را بررسی مشکلات شهر و نظارت و برنامه‌ریزی به صورت دوره‌ای دانست  و تاکید کرد: حتما باید بین شهرهایی که عملکرد خوبی دارند و سایر شهرها، تفاوت قائل شویم.

همچنین ایمانی در این جلسه توجه به نیازهای ساکنین شهر و انجام مطالعات اجتماعی و فرهنگی در روند شکل گیری و توسعه شهر جدید بهارستان را خواستار شد.

از سویی دیگر روانفر عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، مسائل شهرسازی، مالی، سرمایه گذاری و متروی بهارستان و راهکارهای لازم را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در ادامه احمدی مدیرعامل شرکت عمران بهارستان، به تشریح وضعیت پیشرفت پروژه‌های شرکت عمران در سطح شهر بهارستان پرداخته و موضوعاتی از قبیل در آمد و مطالبات، حقوقی و املاک مورد تاکید قرار داد.

غلامی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز با حضور در این نشست ضمن توصیف کلی شهر و اهداف شکل‌گیری آن، به وضعیت مطلوب پروژه متروی اصفهان – بهارستان، اشاره کرد و افزود: متروی شهر بهارستان ارتقای کیفی و سطح زندگی در بهارستان را همراه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطر نشان کرد: بهارستان از سایر شهرهای مشابه خود در استان اصفهان بسیار موفق‌تر عمل کرده است و جلوتر و فراتر از اقدامات دیگر شهرهای جدید در حرکت است.

وی افزود: ادامه روند کیفیت بخشی به زندگی مردم در شهر بهارستان، حمایت ویژه معاون محترم وزیر و هیات مدیره شرکت مادر تخصصی را می‌طلبد و از طرفی هیات مدیره شرکت عمران بهارستان هم اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

به گفته وی امید است با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، روز به روز بر ارتقای کیفیت زندگی مردم در شهر جدید بهارستان افزوده شود.

دیدار معاون وزیر راه و شهر سازی با استاندار اصفهان

طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در این سفر به همراهی و مدیران عامل شرکت‌های عمران  بهارستان، فولادشهر و مجلسی، با مهرعلیزاده استاندار جدید اصفهان نیز دیدار کرد.

در این دیدار پس از معارفه، مسائل و مشکلات شهر جدید بهارستان و شهرهای جدید فولادشهر و مجلسی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین پیشرفت و تکمیل پروژه متروی اصفهان - بهارستان، و حمایت مسئولین استانی و ملی از روند اجرای این پروژه مهم حمل و نقل عمومی، مورد تاکید قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.