بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

سفر ۸۵ هزار تماشاگر شهرآورد با متروی تهران

حمل‌ونقل عمومی در روز پنجشنبه همزمان با برگزاری شهرآورد تیم‌های فوتبال تهران توانست ۹۵ هزار سفر شهری را در این بخش از شهر پوشش دهد.

 سفر ۸۵ هزار تماشاگر شهرآورد با متروی تهران
تین نیوز

حمل‌ونقل عمومی در روز پنجشنبه همزمان با برگزاری شهرآورد تیم‌های فوتبال تهران توانست ۹۵ هزار سفر شهری را در این بخش از شهر پوشش دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه متروی تهران و حومه در شهرآورد 85گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در مسیر خط 5مترو در روز برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مجموع رفت و برگشت‌پذیرای حدود ۸۵ هزار تماشاگر فوتبال بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در این‌باره گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی روز پنجشنبه ۴ آبان ۹۶ پذیرای تماشاگران فوتبال بود و در ساعات قبل از بازی حدود ۴۵ هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند. وی اضافه کرد: پس از پایان این مسابقه ۴۰ هزار نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه کردند و از طریق مترو به مبادی اولیه خود منتقل شدند.

در این خدمت رسانی به‌منظور سهولت در جابه‌جایی مسافران 6قطار فوق‌العاده در خط ۵ مترو و 10قطار فوق‌العاده در خط ۴ مترو اعزام شدند. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران هم از خدمات رسانی 200دستگاه اتوبوس به تماشاگران شهرآورد سرخابی‌ها خبر داد. پیمان سنندجی به شهرنوشت گفت: در جریان خدمات‌رسانی روز پنجشنبه 10هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران جابه جا شدند.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.