اجرای طرح بهسازی محور روستایی سینک در جعفرآباد قم
رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم عنوان کرد: با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال طرح بهسازی محور روستایی سینک(حاج خلیل) شهرستان جعفرآباد به طول ۳.۷ کیلومتر اجرا شد و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم عنوان کرد: با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال طرح بهسازی محور روستایی سینک(حاج خلیل) شهرستان جعفرآباد به طول ۳.۷ کیلومتر اجرا شد و به بهره برداری رسید.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی مرادی کوشکی، رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفتن طرح بهسازی محور روستایی سنک(حاج خلیل) شهرستان جعفرآباد استان قم خبر داد و گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی مستمر از راه های روستایی استان و بررسی وضعیت محور روستایی سینک واقع در شهرستان جعفرآباد، طرح بهسازی این محور دردستور کار این اداره کل قرار گرفت.
مرادی کوشکی شهرستان جعفرآباد را از اقطاب کشاورزی استان برشمرد و گفت: محور روستایی سینک، همچون محور رحمت آباد واقع در بخش مرکزی قم، ضمن آن که از بارترافیکی غالبا سنگینی برخوردار است، امتداد کریدور ارتباطی دو بخش مرکزی و شهرستان جعفرآباد است که بعضا به عنوان مسیر کوتاه دسترسی به جاده قدیم سلفچگان- ساوه مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.
وی در ادامه به تشریح مشخصات فنی- اجرایی طرح بهسازی محور روستایی سینک شهرستان جعفرآباد پرداخت و تصریح کرد: طول مسیر اجرایی پروژه افزون بر ۳.۷ کیلومتر بوده و در بهسازی آن از یک لایه ماسه آسفالت رگلاژی با دانه بندی ۶-۰ و یک لایه آسفالت توپکا ۱۲-۰ به ضخامت ۴ سانتی متر استفاده شده است.
رئیس اداره راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم میزان اعتبار اجرایی این پروژه را بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارا ت ملی- استانی تامین شده است.
مرادی کوشکی گفت: با هماهنگی و تعامل مناسبی که بین مجموعه های ذی مدخل وجود داشت طی ۱۰ روز اجرا و در چهارم اردیبهشت امسال این پروژه تکمیل و به بهره برداری رسید.
وی در پایان یادآور شد: به دلیل قرار گرفتن معادن شن و ماسه در بخش مرکزی قم و شهرستان جعفرآباد، محورهای روستایی رحمت آباد و سینک، معبر تردد کامیون های معدن هستند، لذا از رانندگان کامیون های معادن درخواست می شود ضمن لحاظ موارد ایمنی و قانون و مقررات ترافیک جاده ای، به منظور جلوگیری از حوادث محتمله و اضمحلال رویه راه، تناژ استاندارد حمل مواد معدنی را به طور جدی مراعات کنند.