بازدید سایت : ۹۷۰۰۴

◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم

طی سال 1402 بالغ بر 23 هزار و 220 تماس حاصله با مرکز مدیریت راه های استان پاسخ داده شده که در مقایسه با سال 1401 ( 16 هزار و 465 تماس)، بیش از 41 درصد افزایش داشته است.

افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های  استان قم
تین نیوز |

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم مطرح کرد : طی سال 1402 بالغ بر 23 هزار و 220 تماس حاصله با مرکز مدیریت راه های استان پاسخ داده شده که در مقایسه با سال 1401 ( 16 هزار و 465 تماس)، بیش از 41 درصد افزایش داشته است .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، حمید سالاری رئیس مرکز مدیریت راه های این اداره کل، از افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های  مردمی حاصله با مرکز مدیریت راه های استان قم خبر داد.

وی در تکمیل خبر فوق افزود : از مجموع 24 هزار و 189 تماس مردمی حاصله با مرکز مدیریت راه های استان قم طی سال 1402، افزون بر 23 هزار و 220 تماس، توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده که در مقایسه با سال 1401 ، بیش از 41 درصد افزایش داشته است.

سالاری اضافه کرد : همچنین در سال 1402 مرکز مدیریت راه های استان قم با ثبت  بیش از 4660 شکایت در زمره پنج استان نخست کشور طی اسفند ماه 1402 بوده است.

وی در ادامه با ارائه آماری تحلیلی به جمع بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده ای این اداره کل پرداخت و گفت : بیشترین سهم از شکایات ثبت شده با 63 درصد کل تماس ها متعلق به گلایه مندی و شکایت کاربران از وضعیت راه ها بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم افزود : 21 درصد از از تماس های مردمی نیز مرتبط با گزارش تصادفات و حوادث جاده ای به وقوع پیوسته در سطح راه های برونشهری استان بوده است.

حمید سالاری 16 درصد باقیمانده از تماس ها را درحوزه حمل و نقل عمومی ( کالا و مسافر)، اخذ عوارض و... دانست و گفت : انتقاد از اماکن خدماتی- رفاهی بین راهی، ناوگان امداد خودرو ، و سوالات مرتبط با شرایط جوی و ... از دیگر موارد موضوعه در تماس های مردمی با سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه های استان قم بوده است.

وی در پایان یادآور شد : سامانه تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه ها در تمامی اوقات شبانه روز آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی هموطنان عزیز می باشد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.