| کد خبر: 261912 |

پایانه شهید زین الدین قم فعال می شود

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم گفت: پایانه شهید زین الدین اکنون محل دپوی ناوگان از رده خارج است و در آینده به پایانه شماره دو شهر قم تبدیل خواهد شد.

تین نیوز

جهانبخش نجف زاده با اشاره به اهمیت فعال سازی پایانه شهید زین الدین قم، اظهار کرد: پایانه شهید زین الدین محل دپوی ناوگان از رده خارج است و در حال صدور مجوز اسقاط آن ها هستیم.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، نجف زاده افزود: پس از اینکه این ناوگان اسقاط شد، پایانه شهید زین الدین بهسازی می شود و به عنوان پایانه شماره دو اتوبوسرانی شهر قم مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا اتوبوس هایی که به منطقه چهار، پردیسان و شهرک قدس سرویس می دهند، در پایان فعالیت خود مجبور به اعزام به پایانه مرکزی اتوبوس رانی نباشند.

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه یک مورد ایمن سازی گذرگاه های عابر پیاده در نزدیکی منطقه سه اجرا شده است، خاطرنشان کرد: پنج میلیارد تومان در ردیف بودجه معاونت فنی و عمرانی لحاظ شده است.

نجف زاده با بیان اینکه امسال بالاترین بودجه در زمینه حمل ونقل و ترافیک در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در ماه های ابتدایی سال، طرح های مناطق آماده و ابلاغ و فرایندهای ابتدایی از جمله آگهی، مناقصه و انعقاد قرارداد انجام شد تا در نیمه دوم سال شاهد اجرای این طرح ها باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.