| کد خبر: 245573 |

◄ نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل با نرم‌افزار بومی محققان‌ کشور

محققان یک شرکت دانش‌بنیان در راستای هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل و ترانزیت، نرم‌افزاری را برای کنترل و نظارت بر نحوه حمل‌ونقل درون و برون‌شهری پیاده‌سازی کردند.

تین نیوز

محققان یک شرکت دانش‌بنیان در راستای هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل و ترانزیت، نرم‌افزاری را برای کنترل و نظارت بر نحوه حمل‌ونقل درون و برون‌شهری پیاده‌سازی کردند.

 به گزارش تین نیوز، مجید صادقی، عضو هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان با اشاره به مزایای هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل و ترانزیت، گفت: در این راستا نرم‌افزاری را با هدف هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل و ترانزیت، انتخاب به صرفه‌ترین، امن‌ترین و بهترین مسیر برای جا به جایی طراحی و پیاده‌سازی کردیم.

وی تاکید کرد: نرم‌افزار هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل این شرایط را فراهم می‌کند تا کارفرما بتواند کنترل و نظارت دقیقی بر نحوه جابه‌جایی‌ها داشته و بهترین تصمیمات را در این خصوص اتخاذ کند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، صادقی خاطر نشان کرد: از نرم‌افزار هوشمندسازی حمل‌ونقل می‌توان در تحویل بارهای درون شهری و پیک‌های رستوران‌ها استفاده کرد تا خدمت‌رسانی بهتری از سوی مجموعه‌ها به شهروندان ارائه شود. موقعیت‌یابی دقیق به وسیله نرم‌افزار و هدایت بر اساس ویژگی‌های نرم‌افزار از جمله ابزار دیگری است که در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، صادقی توضیح داد: نرم‌افزار هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل ایران‌ساخت یک پنجم نمونه‌های خارجی قیمت دارد و همین علت سبب شده تا استفاده از آن با رغبت بیشتری صورت گیرد و صرفه‌جویی ارزی نیز در کشور رقم خورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خدادادبکرانی 0 0

    واقعا باید دستمریزاد گفت به دانشمندان ومحققان کشورمان که در حوزه فن آوری وتولید نرم افزار توسط شرکت های دانش بنیان فعالیت می کنند ،
    که به رهنمودهای مقام معظم‌رهبری لبیک گفتند ودر این زمینه تلاش می کنند ..

    امید که بتوانند در زمینه سلامت بار وشفاف سازی حمل محموله ها در موقع بارگیری ناوگان نیز نرم افزاری هوشمند وکم هزینه ودردسترس ساخته شود که راننده در زمان بارگیری از سلامت بار وعدم‌وجود محموله های غیر عادی وقاچاق مواد مخدر نیز اطمینان حاصل کند ،تا همکاران تلاشگر ما وخانواده های عزیزان گرفتار مافیای حمل قاچاق مواد مخدر نشوند ،ودر فضای امن وبا اطمینان کامل به خدمت رسانی جامعه ونظام اسلامی ادامه دهند .
    یاحق
    بکرانی