| کد خبر: 216230 |

بازدید هوایی معاون رییس جمهوری از پروژه بزرگراه دشت ارژن – ابوالحیات

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، عصر چهارشنبه پس از ورود به شیراز به صورت هوایی از پروژه بزرگراه دشت ارژن- ابوالحیات بازدید کرد.

تین نیوز

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، عصر چهارشنبه پس از ورود به شیراز به صورت هوایی از پروژه بزرگراه دشت ارژن- ابوالحیات بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل  از ایرنا، محمدباقر نوبخت، همچنین امروز (هشتم امردادماه ۹۹) به صورت هوایی از پروژه بزرگراه شیراز به سمت نورآباد و بابامیدان و سد نرگسی در غرب استان فارس بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این پروژه ها قرار گرفت.

عملیات اجرایی پروژه تکمیلی قطعات اول و دوم بزرگراه دشت ارژن – ابوالحیات در سال ۱۳۹۱ آغاز شده و در حال حاضر ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هدف اصلی از اجرای این پروژه، اتصال ایمن جاده‌ای بین استان‌های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به استان فارس و کاهش زمان سفر است.

در حال حاضر ۱۵کیلومتر از این پروژه در مرحله سابگرید (بستر روسازی) و آماده انجام روسازی و چهار کیلومتر لایه اول نیز آسفالت شده است و در صورت تامین مالی، این پروژه در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

بازدید از موزه دفاع مقدس، نشست با مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی و همچنین حضور در برنامه زنده تلویزیونی از دیگر برنامه‌های امروز (چهارشنبه) سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان فارس است.

کلنگ زنی خط ۳ مترو شیراز، بازدید از سالن ورزشی ۶ هزار نفری حسینی الهاشمی، افتتاح فاز اول دانشگاه صنعتی شیراز و بازدید از بیمارستان پیوند اعضای شهر صدرا از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت به شیراز است.

بر اساس برنامه زمانبندی این سفر، قرار است با حضور نوبخت عملیات ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان در منطقه شریف‌آباد شهر شیراز آغاز شود.

آخرین برنامه سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به شیراز، حضور در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس، اعلام شده است.

در این نشست، چند تفاهم‌نامه همکاری امضا و مبادله خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به مبادله تفاهم‌نامه تامین مسکن نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد و تفاهم‌نامه پروژه‌های جهش تولید استان فارس و تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت‌های صدا و سیمای مرکز فارس اشاره کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.