| کد خبر: 203185 |

آمادگی ناوگان جاده‌ای فارس برای انتقال مردم به آیین تشییع شهید سلیمانی در کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان آماده اعزام مشتاقان شرکت در آیین تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از فارس به کرمان است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان آماده اعزام مشتاقان شرکت در آیین تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از فارس به کرمان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا سیاهپور، دوشنبه در نشست هماهنگی اعزام مشتاقان حضور در آیین خاکسپاری شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تسلیت شهادت این شهید بزرگوار و یاران همراهش، افزود: با توجه به همجواری استان کرمان با فارس و افزایش ترددها در جاده‌های مواصلاتی این استان، معاونان و روسای اداره‌ها و راهداری‌های فارس موظفند تا پایان آیین تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان، از همه امکانات موجود برای خدمات رسانی به مردم بهره گیرند و برای افزایش میزان گشت‌های جاده‌ای نیز اقدام کنند.

وی بیان داشت: جامعه راهداری و حمل و نقل جاه‌ای فارس با علاقه و عشق وافر به حافظان و مرزداران نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره در عمر با برکت انقلاب اسلامی در کنار مردم خدمت کرده و نقش بسزایی در برگزاری آیین‌ها و تامین نیازهای حوزه حمل و نقل در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و مقطع کنونی داشته است.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه (سیزدهم دی‌ماه ۹۸) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.