| کد خبر: 258450 |

افزایش دما در تهران طی ۳ روز آینده

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران در مازندران و آذربایجان غربی خبر داد و روند دما در تهران را برای سه روز آینده افزایشی اعلام کرد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران در مازندران و آذربایجان غربی خبر داد و روند دما در تهران را برای سه روز آینده افزایشی اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه گفت: امروز در ارتفاعات غرب مازندران و شمال آذربایجان غربی رگبار پراکنده پیش بینی شده است.

وی افزود: رگبار باران فردا و پس فردا برای شمال آذربایجان غربی و سه شنبه شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران و چهارشنبه برای گیلان، مازندران و گلستان همراه با گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

نقشینه سایر مناطق کشور را طی پنج روز آینده آسمانی صاف اعلام کرد و گفت: از امروز تا روز چهارشنبه در شرق کشور به ویژه منطقه زابل، بخش هایی از جنوب شرق، جنوب سمنان، تهران، بخش هایی از مرکز و شمال شرق در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید می شود که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک می شود.

کارشناس هواشناسی خاطر نشان کرد: در سه روز آینده نوار شرقی کشور افزایش سرعت وزش باد را تجریه می کند و نفوذ گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا برای این منطقه از کشور هم انتظار می رود.

وی ادامه داد: در بیشتر مناطق کشور به ویژه شمال غرب و استان های واقع در سواحل خزر امروز افزایش دما رخ می دهد و فردا تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد شد.

نقشینه گفت: دوشنبه علاوه بر این مناطق نواحی شرقی خلیج فارس هم مواج خواهد بود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: برای تهران روند افزایش دما طی سه روز آینده پیش بینی شده و بیشینه دما امروز ۳۶، فردا ۳۸ و پس فردا ۳۹ درجه خواهد بود.

به گفته نقشینه، امروز و فردا تهران با غبار رقیق همراه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.