| کد خبر: 257457 |

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

افزایش نسبی دما تا ۵ روز آینده

کارشناس سازمان هواشناسی آب و هوا و شرایط جوی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور را آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی کرد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی آب و هوا و شرایط جوی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور را آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی کرد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز شنبه ۲۷ خرداد ماه پرداخت و گفت: طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز هم در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز، کرمان و سیستان و بلوچستان، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد. 

وی افزود: این شرایط روز یکشنبه در مناطق شمالی آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان و روز دوشنبه هم در نیمه شمالی آذربایجان شرقی و اردبیل رخ می دهد که در مناطق مستعد با گرد و خاک همراه خواهد شد.

به گفته رفیعی طی پنج روز آینده مناطقی از شرق، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز در برخی ساعات با وزش باد شدید و گاهی همراه با گرد و خاک خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی آب ها دریای خزر را برای امروز مواج و متلاطم اعلام کرد و گفت: آب های جنوبی کشور از جمله خلیج فارس، غرب تنگه هرمز و مناطق شرقی دریای عمان نیز تا روز یکشنبه مواج و متلاطم پیش بینی شده است.

رفیعی آسمان تهران را برای امروز صاف و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی کرد و افزود: طی ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد در پایتخت شدید می شود.

وی خاطر نشان کرد: بیشینه دمای امروز تهران به ۳۶ درجه خواهد رسید و کمینه دما هم ۲۱ درجه بالای صفر شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.