| کد خبر: 248821 |

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

بارش پراکنده در اردبیل و گیلان

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش پراکنده طی امروز در استان‌ های اردبیل و گیلان از تداوم آلودگی هوا طی ۲ روز آینده در استان‌ های تهران و البرز خبر داد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش پراکنده طی امروز در استان های اردبیل و گیلان از تداوم آلودگی هوا طی ۲ روز آینده در استان های تهران و البرز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز ۲۴ آبان و روزهای آتی تشریح کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز مناطق شرقی اردبیل و گیلان بارش دارند. فردا نیز سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب وارد کشور می شود و مناطقی از مرکز، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز استان هایی همچون تهران، البرز و قزوین را در برمی گیرد که طی این مدت بارش ها در ارتفاعات به شکل برف و در مناطق مستعد بارش ها به شکل تگرگ رخ می دهد.

رفیعی ادامه داد: روز پنجشنبه علاوه بر مناطق دارای بارش استان های فارس، بوشهر، ارتفاعات البرز و به شکل پراکنده مناطق شرقی کشور بارش خواهند داشت. شدت بارش ها روز چهارشنبه در استان لرستان و چهارمحال و بختیاری است و روز پنجشنبه نیز ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال خوزستان بارش دارند.

وی با اعلام اینکه بارش ها تا جمعه در کشور ادامه از خروج سامانه بارشی برای روز شنبه خبر داد و گفت: با خروج سامانه بارشی از کشور جوی آرام برای بیشتر مناطق کشور در هفته آتی پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: طی دو روز آینده تداوم آلودگی در حد کاهش نسبی کیفیت هوا برای استان های البرز و تهران پیش بینی شده است. امروز نیز مناطق شرقی خلیج فارس مواج است و امروز و فردا آب های دریای خزر مواج و متلاطم خواهد شد.

رفیع برای تهران آسمانی صاف و گاهی با غبار محلی پیش بینی کرد و افزود: دمای پایتخت در گرم ترین ساعات روز به ۱۶ درجه بالای صفر می رسد و کمینه دما نیز ۷ درجه بالای صفر گزارش شد.

به گفته وی، هفت مرکز استان کشور دمای زیر صفر درجه داشتند که در این بین سردترین نقطه در کشور قاملوی استان کردستان با دمای ۸ درجه زیر صفر و بندرعباس با دمای ۳۴ درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان گزارش شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.