| کد خبر: 231450 |

حریم خصوصی کاربران بالاترین اولویت ماست

واتس‌اپ در واکنش به ابراز نگرانی دولت هند درباره سیاست حریم خصوصی جدید، اعلام کرد حریم خصوصی کاربران بالاترین اولویت این سرویس پیام رسان است.

تین نیوز

واتس‌اپ در واکنش به ابراز نگرانی دولت هند درباره سیاست حریم خصوصی جدید، اعلام کرد حریم خصوصی کاربران بالاترین اولویت این سرویس پیام رسان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وزارت فناوری هند ۱۸ مه در نامه ای از واتس‌اپ  خواسته بود سیاست حریم خصوصی جدیدش را که ۱۵ ماه مه به اجرا درآمد لغو کند و همچنین اعلام کرد دولت هند می تواند علیه این شرکت اقدامات حقوقی انجام دهد.

واتس‌اپ  در بیانیه ای اعلام کرد ما به نامه دولت هند پاسخ دادیم و آنها را مطمئن کردیم که حریم خصوصی کاربران بالاترین اولویت ما باقی خواهد ماند. واتس‌اپ  همچنین اعلام کرد  در به روزرسانی اخیر، حریم خصوصی پیامهای شخصی افراد تغییر پیدا نکرده است.

واتس‌اپ که متعلق به فیس بوک است،   اوایل امسال اعلام کرده بود کاربرانش باید با شرایط جدید استفاده از سرویس این شرکت تا هشتم فوریه موافقت کنند اما اجرای این سیاست را در پی انتقاد جهانی از تصمیم مذکور به ۱۵ ماه مه موکوکل کرد. در بیانیه واتس‌اپ  آمده است ما کارکرد واتس‌اپ  را در هفته های آینده محدود نمی کنیم. در عوض مدام به کاربران درباره این به روزرسانی یادآوری خواهیم کرد.

هند با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر، بزرگترین بازار واتس‌اپ  است و این شرکت به طرحهای توسعه بزرگی برای این کشور دارد.

بر اساس گزارش رویترز، سیاست حریم خصوصی جدید واتس‌اپ  که به این شرکت اجازه می دهد اطلاعات کاربران را با فیس بوک و شرکتهای زیرمجموعه اش به اشتراک بگذارد، به یک مورد دعوای حقوقی در هند منجر شده و رگولاتور هند را به تحقیقات در این خصوص واداشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.