| کد خبر: 229914 |

بهینه‌سازی تجهیزات آزمایشگاهی توسط محققان یک شرکت دانش بنیان

محققان یک شرکت دانش بنیان با بهینه سازی تجهیزات آزمایشگاهی درصدد برآمدند تا این تجهیزات را با کیفیت بالاتر به بازار عرضه کنند.

تین نیوز

محققان یک شرکت دانش بنیان با بهینه سازی تجهیزات آزمایشگاهی درصدد برآمدند تا این تجهیزات را با کیفیت بالاتر به بازار عرضه کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری، مهدی نورس مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان، با اشاره به توانمندی در حوزه خدمات فناورانه آزمایشگاهی گفت: این شرکت در زمینه خدمات ترمودینامیک، مکانیک، کروماتوگرافی، شیمی، اپتیک، ابعاد، الکترونیک و نیرو فعال است و توانمندی‌های بومی خود را در اختیار مجموعه‌های دانش‌بنیان، فناور، پژوهشگران و آزمایشگاه‌ها قرار می‌دهد.

ارائه خدمات بهینه سازی تجهیزات

این فعال فناور ادامه داد: این شرکت با فعالیت در زمینه تعیین توانمندی‌ها و مؤلفه‌های استانداردهای آزمایشگاهی توسط شرکت مشاوره‌های لازم در حوزه استقرار استانداردهای تجهیزاتی مطابق با معیارهای بین‌المللی را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به ارائه خدمات کالیبراسیون به شرکت‌ها و مجموعه‌های آزمایشگاهی داخلی از ارائه این خدمات به کشورهای همسایه گفت و افزود: در راستای توسعه ارائه خدمات بین المللی آزمایشگاه کالیبراسیون، این شرکت فناور خدمات کالیبراسیون را به آزمایشگاه‌های دیگر کشورها از جمله عراق نیز ارائه می‌کند.

نورس، از تنوع آزمون‌ها گفت و ادامه داد: آزمایشگاه‌های دریافت کننده خدمات شامل آزمایشگاه‌های میکروبی، شیمی، آماده سازی نمونه، ساختمانی و آزمایشگاه Covid-۱۹ هستند و این آمادگی برای گسترش همکاری‌ها در زمینه کالیبراسیون با شرکت‌های هلدینگ و ارائه آموزش‌های لازم وجود دارد.

مدیرعامل شرکت از رفع نیازهای داخلی ضمن ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر با ارائه ارائه خدمات کالیبراسیون کمیت‌های دما، جرم، رطوبت، فشار، حجم، دانسیته، ابعاد، دور، ضریب شکست (رفراکتومتر)، هدایت سنجی مایعات، طول موج و جذب فتومتری (اسپکتروفتومتر) و کدورت سنج برای بیش از ۵۰ نیروی انسانی دانش آموخته کشور اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.